Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZachová, Markéta
dc.contributor.authorHanusová, Martina
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:57:34Z
dc.date.available2012-08-28cs
dc.date.available2014-02-06T12:57:34Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-27
dc.identifier55789
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10021
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá rozvojem zdravého sebevědomí žáků v podmínkách základní školy. Práce je členěna do dvou částí. teoretická část je věnována otázkám, proč se zabývat rozvojem sebevědomí, vlivům, která působí na sebevědomí, činnostem posilájícím zdravé sebevědomí a porovnání teorie s čerpané z naučné literatury s praxí. V praktické části představuji výzkumné šetření provedené mezi učiteli školy a zaměřené na to, jakým způsobem rozvíjejí sebevědomí žáků. Pro výzkumné šetření jsem použila metodu dotazníku a rozhovoru. Z odpovědí vyplynulo, že ne všichni učitelé 1. stupně na sledované škole dostatečně využívají metody a formy práce vedoucí k rozvíjení zdravého sebevědomí žáků. Míra začlěňování je závislá na osobě učitele.cs
dc.format86 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectosobnost žákacs
dc.subjectsebevědomí žákůcs
dc.subjectsebehodnocenícs
dc.subjectsebedůvěracs
dc.subjectsebeúctacs
dc.subjectrozvoj zdravého sebevědomícs
dc.subjectkooperativní vyučovánícs
dc.subjectdramatická výchovacs
dc.subjecthry k posílení sebevědomícs
dc.titleMožnosti rozvoje zdravého sebevědomí žáků v podmínkách ZŠcs
dc.title.alternativeElementary students´ possible procedures of healthy self- confidence progressen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma work deals with the possiblilities of developing a healthy self-esteem of students in terms of primary school. The work is divided into two parts. The theorecital part devoted to the questions, why to deal with the development of self-confidence, forces acting on self-confidence, activities strengthening self-esteem, and comparison of theory drawn from the scientific literature with practice. In the practical part I present the research survey carried out among school teachers how to develop healthy self ? esteem of students. For my research I used the method of questionnaire and interview. The answers showed that not all of the first degree teachers in the monitored school adequately use methods and forms of work leading to the development of healthy self-esteem of students. The rate of integrating activities is dependent on individual teachers.en
dc.subject.translatedpersonality of pupilen
dc.subject.translatedpupils self-confidenceen
dc.subject.translatedself-esteemen
dc.subject.translatedself-confidenceen
dc.subject.translateddevelop of healthy self-esteemen
dc.subject.translatedcooperative lessonsen
dc.subject.translateddramaen
dc.subject.translatedgames to build self esteemen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Moznosti rozvoje zdraveho sebevedomi zaku v podminkach ZS.pdfPlný text práce17,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova VP.pdfPosudek vedoucího práce52,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova OP.pdfPosudek oponenta práce231,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hanusova OP.pdf(1).pdfPrůběh obhajoby práce231,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10021

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.