Název: Strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku
Další názvy: Strategy planinig and management of electrical engineering company
Autoři: Zelenka, Daniel
Vedoucí práce/školitel: Tupa, Jiří
Oponent: Řeřicha, Tomáš
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12396
Klíčová slova: strategie;analýza okolí podniku;analýza konkurence;balanced scorecard;management vztahu se zákazníky;konkurence
Klíčová slova v dalším jazyce: strategy;analysis of business environment;competition analysis;balanced scorecard;customer relationship management;competition
Abstrakt: Předmětem diplomové práce je vyjasnit pojmy strategické plánování a řízení elektrotechnického podniku, důležitost mít zavedenou správnou firemní strategii a analyzovat vnější a vnitřní okolí podniku. V další části diplomové práce jsou uvedeny některé metody používané pro strategické plánování a řízení podniku, přičemž je kladen důraz na analýzu konkurentů. V praktické části je zpracována případová studie zavádění vybraných metod z teoretické části v elektrotechnickém podniku, je provedena analýza vnějšího a vnitřního okolí podniku, přičemž důraz je kladen na použití systému Net Promoter Score a podrobnou analýzu vybraného konkurenta v elektroprůmyslu. Dále je v přiloženém excel souboru vypracován návod a příklad použití nástroje Balanced Scorecard.
Abstrakt v dalším jazyce: Subject of the master thesis is to clarify the concepts of strategic planning and management of electrotechnical company, the importance of having established correct corporate strategy and analyze external and internal environment of the company. The next part of the thesis describes some of the methods used for the strategic planning and management, with emphasis placed on analyzing competitors. In the practical part of the master thesis is developed case study of the implementation of selected methods from the theoretical part of the electrical engineering company, next there is prepared analysis of internal and external environment of the company, with an emphasis on using the Net Promoter Score and detailed analysis of a competitor in the electrical industry. Furthermore in the attached excel file, there is the instruction and example of using the Balanced Scorecard instrument.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KET)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zelenka_Daniel.pdfPlný text práce3,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce270,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_oponent.pdfPosudek oponenta práce360,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
058638_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce236,75 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12396

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.