Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec, Ladislav
dc.contributor.advisorRoubal, Jan
dc.contributor.authorZídek, Tomáš
dc.contributor.refereeSedláček, František
dc.date.accepted2014-08-25
dc.date.accessioned2015-03-25T09:26:31Z
dc.date.available2013-09-23cs
dc.date.available2015-03-25T09:26:31Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-06-27
dc.identifier58825
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12485
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popis funkce a využití dvouhmotového setrvačníku pro tlumení torzních kmitů klikového hřídele spalovacích motorů používaných k pohonu osobních automobilů. Práce se zabývá vznikem torzních kmitů a možnostmi jejich eliminace s důrazem na využití dvouhmotového setrvačníku. Popisuje jednotlivé části dvouhmotového setrvačníku, jeho činnost, dosavadní vývoj a předpoklady do budoucna. Součástí práce je též návrh primární části dvouhmotového setrvačníku. Pro účely pevnostního výpočtu byl použit software Siemens NX 8.5.cs
dc.format48 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdvouhmotový setrvačníkcs
dc.subjecttorzní kmitycs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectpístcs
dc.subjectojnicecs
dc.subjectenergiecs
dc.subjectcykluscs
dc.subjectkompresecs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectzrychlenícs
dc.subjecttočivý momentcs
dc.subjectkroutivé namáhánícs
dc.subjectvibracecs
dc.titleDvouhmotový setrvačníkcs
dc.title.alternativeDual mass flywheelen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe theme of the bachelor thesis is the description of the function and application of dual mass flywheel for absorb torsional oscillations from combustion engine's crankshaft in passenger cars. The work deals with the emergence of the torsional oscillations and possibilities of their elimination with emphasis on the dual mass flywheel. This work describes the individual parts of the dual mass flywheel, its development and look to the future. The work also contain the proposition of the primary dual mass flywheel. The strength control of final concept was done by software simulation Siemens NX 8.5.en
dc.subject.translateddual mass flywheelen
dc.subject.translatedtorsional oscillationsen
dc.subject.translatedcombustion engineen
dc.subject.translatedpistonen
dc.subject.translatedconnecting roden
dc.subject.translatedenergyen
dc.subject.translatedcyclusen
dc.subject.translatedcompressionen
dc.subject.translatedcrank mechanismen
dc.subject.translatedaccelerationen
dc.subject.translatedtorqueen
dc.subject.translatedtwisting stressen
dc.subject.translatedvibrationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Tomas_ZIDEK_S11B0256P_final.pdfPlný text práce7,76 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Zidek.pdfPosudek vedoucího práce810,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Zidek.pdfPosudek oponenta práce732,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zidek.pdfPrůběh obhajoby práce279,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12485

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.