Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Němec, Ladislav | |
dc.contributor.advisor | Roubal, Jan | |
dc.contributor.author | Zídek, Tomáš | |
dc.contributor.referee | Sedláček, František | |
dc.date.accepted | 2014-08-25 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:26:31Z | |
dc.date.available | 2013-09-23 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:26:31Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-06-27 | |
dc.identifier | 58825 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12485 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je popis funkce a využití dvouhmotového setrvačníku pro tlumení torzních kmitů klikového hřídele spalovacích motorů používaných k pohonu osobních automobilů. Práce se zabývá vznikem torzních kmitů a možnostmi jejich eliminace s důrazem na využití dvouhmotového setrvačníku. Popisuje jednotlivé části dvouhmotového setrvačníku, jeho činnost, dosavadní vývoj a předpoklady do budoucna. Součástí práce je též návrh primární části dvouhmotového setrvačníku. Pro účely pevnostního výpočtu byl použit software Siemens NX 8.5. | cs |
dc.format | 48 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dvouhmotový setrvačník | cs |
dc.subject | torzní kmity | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.subject | píst | cs |
dc.subject | ojnice | cs |
dc.subject | energie | cs |
dc.subject | cyklus | cs |
dc.subject | komprese | cs |
dc.subject | klikový mechanismus | cs |
dc.subject | zrychlení | cs |
dc.subject | točivý moment | cs |
dc.subject | kroutivé namáhání | cs |
dc.subject | vibrace | cs |
dc.title | Dvouhmotový setrvačník | cs |
dc.title.alternative | Dual mass flywheel | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojní inženýrství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The theme of the bachelor thesis is the description of the function and application of dual mass flywheel for absorb torsional oscillations from combustion engine's crankshaft in passenger cars. The work deals with the emergence of the torsional oscillations and possibilities of their elimination with emphasis on the dual mass flywheel. This work describes the individual parts of the dual mass flywheel, its development and look to the future. The work also contain the proposition of the primary dual mass flywheel. The strength control of final concept was done by software simulation Siemens NX 8.5. | en |
dc.subject.translated | dual mass flywheel | en |
dc.subject.translated | torsional oscillations | en |
dc.subject.translated | combustion engine | en |
dc.subject.translated | piston | en |
dc.subject.translated | connecting rod | en |
dc.subject.translated | energy | en |
dc.subject.translated | cyclus | en |
dc.subject.translated | compression | en |
dc.subject.translated | crank mechanism | en |
dc.subject.translated | acceleration | en |
dc.subject.translated | torque | en |
dc.subject.translated | twisting stress | en |
dc.subject.translated | vibration | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Tomas_ZIDEK_S11B0256P_final.pdf | Plný text práce | 7,76 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Zidek.pdf | Posudek vedoucího práce | 810,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Zidek.pdf | Posudek oponenta práce | 732,42 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Zidek.pdf | Průběh obhajoby práce | 279,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12485
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.