Název: Vzdělávací procesy v podniku
Další názvy: Workplace Learning Processes
Autoři: Fedošová, Lenka
Vedoucí práce/školitel: Pavlák, Miroslav
Oponent: Vacíková, Jana
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13404
Klíčová slova: podnikové vzdělávání;vzdělávací proces;vzdělávací program;rozvoj zaměstnanců
Klíčová slova v dalším jazyce: workplace education;educational process;educational program;employee development
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na vzdělávací procesy ve společnosti Československá obchodní banka a.s. Cílem práce je popsat a zhodnotit vzdělávací procesy v organizaci a v případě zjištění nedostatků stávajícího vzdělávacího systému, navrhnout opatření, která povedou k jeho zlepšení. První část práce je teoretická a vysvětluje základní pojmy a teorii souvisejí s tématem práce pomocí odborné literatury. V praktické části je obecně popsána struktura podnikového vzdělávání v České republice. Dále se práce věnuje vybranému podniku, jeho charakteristice, popisu vzdělávacích programů, rozvoji a kariérnímu plánování zaměstnanců. Ke zhodnocení vzdělávacích procesů v podniku bylo použito dotazníkové šetření, prostřednictvím kterého byly zjišťovány subjektivní názory vybraných zaměstnanců na vzdělávání v rámci organizace. Byla zpracována SWOT analýza, která analyzovala silné a slabé stránky v oblasti vzdělávání zaměstnanců. V závěru práce jsou navržena opatření pro překonání zjištěných slabých stránek vzdělávacích procesů.
Abstrakt v dalším jazyce: My thesis concentrates on learning processes within Československá obchodní banka corporation. The goal of the work is to describe and evaluate learning processes in the organization and suggest action whenever a failure of the current education system is uncovered. The first part of the thesis is theoretical and explains the key words and theory related to the theme of the work using specialized publications. The general structure of workplace education in the Czech Republic is described in the empiric part of the thesis. In addition, the work deals with a selected plant, its characteristic, education program descriptions, employee development and career planning. To evaluate the education processes in the plant the questionnaire was used, which enable to gain subjective opinions of selected employees. SWOT analysis was worked to analyse strengths and weaknesses in area of workplace learning Some actions are suggested to overcome some discovered weaknesses in workplace learning in conclusion of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Fedosova_2014.pdfPlný text práce2,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fedosova L. - V.PDFPosudek vedoucího práce562,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fedosova L. - O.PDFPosudek oponenta práce597,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fedosova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce223,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13404

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.