Název: Efektivní prodej podniku
Další názvy: Effective sales of business
Autoři: Gulášová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Hofman, Jiří
Oponent: Pavlák, Miroslav
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/13416
Klíčová slova: prodej;fotoslužby a fotoprodukty;efektivní prodej
Klíčová slova v dalším jazyce: sale;photoservices and photoproduct;effective sales
Abstrakt: Předkládaná práce zpracovává problematiku efektivního prodeje podniku, a to se zaměřením na společnost Fotolab. Práce se skládá z pěti kapitol, které na sebe systematicky navazují. Text obsahuje jak historii zkoumané společnosti, její organizační strukturu, definuje předmět podnikání a samostatně i výrobky a služby společností poskytované. Dále je rozebrána problematika prodeje jako procesu, a to od podstaty prodeje, přes úlohy prodeje až po základní postupy prodeje společnosti Fotolab. Stranou nezůstává ani obchodní politika zkoumané společnosti, od SWOT analýzy přes smluvní vztahy až po osobu zákazníka. V závěru práce je zpracována efektivnost prodeje společnosti Fotolab, od analýzy zákazníků, zaměstnanců a konkurence, součástí je i audit a návrh na možné zlepšení. Práce obsahuje mnoho tabulek a grafů, jejichž uvedení je nezbytné pro komplexnost práce samotné.
Abstrakt v dalším jazyce: The present work deals with the issue of efficient company sales, with a focus on the company Fotolab. The thesis consists of five chapters that follow each other systematically. The text contains both the history of the investigated company, its organizational structure, defines the scope of business and, separately, the products and services provided by the company. It is also analyzed issues such as the process of selling, and from the basics of sales over the role of sales to the basics procedures for the company sales. The thesis does not ignore commercial policy of the surveyed company, from SWOT analysis via a contractual relationship to the person of the customer. In the conclusion is processed effectiveness of selling of Fotolab company from analysis of customers, employees and competitors, also includes audit and suggestions for possible improvements. The work contains many tables and graphs, whose presentation is necessary for the complexity of the work itself.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Gulasova_Efektivni_prodej_podniku.pdfPlný text práce1,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gulasova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce520,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gulasova T. - O.PDFPosudek oponenta práce544,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Gulasova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce196,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/13416

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.