Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Janečková, Michaela | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2015-10-20T12:38:38Z | |
dc.date.available | 2015-10-20T12:38:38Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila ed.; SIMBARTL, Petr ed. Olympiáda techniky Plzeň 2015 19.–20.5. 2015: sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné a vědecké konference. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2015, s. [163-165]. ISBN 978-80-261-0519-0. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0519-0 | |
dc.identifier.uri | http://www.zcu.cz/pracoviste/vyd/On-line.html#FF | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/16573 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce „Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích“ pojednává o možnostech alternativního obsahu výtvarné výchovy. Práce je zaměřena na závislost obsahu hodin výtvarné výchovy a rozvoje kreativity u žáků v 6. ročníku na ZŠ a v primách na víceletých gymnáziích. Hlavním cílem mé práce je navrhnout vhodnou strukturu výuky výtvarné výchovy. | cs |
dc.format | 3 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | výtvarná výchova | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | gymnázium | cs |
dc.subject | výuka | cs |
dc.title | Alternativní výuka výtvarné výchovy pro 6. ročník ZŠ a primy na víceletých gymnáziích | cs |
dc.title.alternative | Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar school | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | Diploma thesis „ Alternative teaching art for the 6th year of primary school and right on grammar schools “ deals with the possibilities of alternative content of art education. Work focus on content versus hours of arts and creativity development for students in 6th grade at the elementary school and the rights on grammar schools. The main goal of my work is to propose a suitable structure of art education. | en |
dc.subject.translated | art | en |
dc.subject.translated | primary school | en |
dc.subject.translated | grammar school | en |
dc.subject.translated | teaching | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2015 Olympiáda techniky Plzeň 2015 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Janeckova.pdf | Plný text | 739,76 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/16573
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.