Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorFormánková, Tereza
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2016-6-1
dc.date.accessioned2017-02-21T08:20:28Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2017-02-21T08:20:28Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-21
dc.identifier67725
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23246
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na porovnání metody klasického uživatelského testování a metody eye trackingu při hodnocení webových stránek. Teoretická část práce přináší nejprve úvod do marketingového výzkumu se zaměřením na spotřebitele a posléze se věnuje zejména technikám hodnocení webových stránek. Empirická část práce je zpracována ve formě výzkumné zprávy a komplexně popisuje realizovaný průzkum použitelnosti vybraných webových stránek od návrhu průzkumu, přes jeho průběh až k analýze a vyhodnocení získaných dat. Na průzkum navazuje stěžejní kapitola, která na základě získaných dat poskytuje porovnání metod klasického uživatelského testování a testování pomocí oční kamery v předem zvolených charakteristikách. V závěrečné části práce jsou stručně formulovány návrhy na zlepšení použitelnosti testovaných webových stránek, dále jsou odvozeny výhody a nevýhody obou použitých metod testování a nakonec jsou získané poznatky porovnány s dosavadní dostupnou teorií.cs
dc.format108 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecteye trackingcs
dc.subjectoční kameracs
dc.subjectklasické uživatelské testovánícs
dc.subjectporovnání metodcs
dc.titlePorovnání klasického uživatelského testování WWW stránek a testování oční kameroucs
dc.title.alternativeEye tracking testing in comparison to classic user testing of websitesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master thesis is focused on the comparison of two specific methods used for the evaluation of web sites: classic user testing and eye tracking. The theoretical part provides the introduction to marketing research with the focus on social research, and then presents the overview of some techniques used for the evaluation of web sites. The practical part is presented in the form of a research report and it describes a design and process of the implemented research and it also provides data analysis and the presentation of the results. The paper continues with the key chapter which compares the classic user testing with eye tracking in some chosen characteristics using data obtained from this particular research. In the last part of this paper the advantages and disadvantages of both methods are presented, some usability improvements for all tested web sites are proposed and as a conclusion, the new findings and knowledge are compared with the existing theoretical background.en
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedclassic user testingen
dc.subject.translatedusability testingen
dc.subject.translatedcomparison of methodsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace Formankova.pdfPlný text práce4,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_V.pdfPosudek vedoucího práce715,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_O.pdfPosudek oponenta práce720,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_P.pdfPrůběh obhajoby práce171,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23246

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.