Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEkštein Kamil, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorKebrle, Jan
dc.contributor.refereeRohlík Ondřej, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2016-8-25
dc.date.accessioned2017-02-21T08:30:44Z-
dc.date.available2015-10-12
dc.date.available2017-02-21T08:30:44Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-6-23
dc.identifier63862
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23792
dc.description.abstractCílem této práce je vytvoření umělé inteligence (UI) schopné hrát variantu pokeru No Limit Hold'em proti jednomu oponentovi. První část práce vysvětluje pravidla pokeru a představí čtenáři základy pokerové strategie. Následně je poker popsán z~pohledu teorie her a čtenář je seznámen s~různými metodami používanými při tvorbě pokerové UI. Druhá část práce důkladně vysvětluje algoritmy a metody použité k~vytvoření výsledné UI. Kvalita hry UI byla otestována několika zkušenými pokerovými hráči a práce obsahuje jejich hodnocení a dojmy.cs
dc.format73 s. (86 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectumělá inteligencecs
dc.subjectkaretní hrycs
dc.subjectstochastické hrycs
dc.subjectpokercs
dc.subjectstrojové učenícs
dc.subjectbotcs
dc.subjectnashova rovnováhacs
dc.titleUmělá inteligence pro karetní hru No Limit Hold'em Heads-upcs
dc.title.alternativeArtificial Intelligence for No Limit Hold'em Heads-up Card Gameen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this thesis is to create an artificial intelligence (AI) capable of playing the No Limit Hold'em variant of poker against one opponent. First part of the thesis explains the rules of poker and introduces the reader to the basics of poker strategy. Subsequently, the game of poker is described in terms of game theory and various methods used to create poker AI are introduced. Second part of the thesis explains in detail methods and algorithms used to create the resulting AI. The quality of play of the AI was tested by several experienced poker players and their evaluation and observations are listed.en
dc.subject.translatedartificial intelligenceen
dc.subject.translatedcard gamesen
dc.subject.translatedstochastic gamesen
dc.subject.translatedpokeren
dc.subject.translatedno limit hold'emen
dc.subject.translatedmachine learningen
dc.subject.translatedboten
dc.subject.translatednash equilibriumen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
JAN_KEBRLE_BP.pdfPlný text práce1,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0080P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce304,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0080P-posudek.pdfPosudek oponenta práce190,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0080P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce208,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23792

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.