Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Pešička Ladislav, Ing. | |
dc.contributor.author | Hoang, Long NGUYEN | |
dc.contributor.referee | Skupa Jindřich, Ing. | |
dc.date.accepted | 2016-6-9 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-21T08:30:47Z | - |
dc.date.available | 2014-10-14 | |
dc.date.available | 2017-02-21T08:30:47Z | - |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2015-5-7 | |
dc.identifier | 63876 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/23801 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se bude zabývat vývojem her pro platformu iOS ve frameworku Sprite Kit a programovacím jazyce Swift. Také obsahuje stručné informace ohledně základních frameworků pro vývoj nejen her, ale i nezávislých aplikací na platformu iOS. Dále obsahuje princip užití frameworku Multipeer Connectivity. Poslední částí této práce je ukázka implementace hry pomocí frameworků Multipeer Connectivity a Sprite Kitu. V této práci by se měl čtenář seznámit s frameworkem Sprite Kit a Multipeer Connectivity. | cs |
dc.format | 57 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | ios | cs |
dc.subject | multipeer connectivity | cs |
dc.subject | sprite kit | cs |
dc.subject | uikit | cs |
dc.subject | avfoundation | cs |
dc.subject | hra | cs |
dc.subject | multiuživatelská | cs |
dc.title | Interaktivní multiuživatelská hra na platformě iOS | cs |
dc.title.alternative | Interactive multiuser game for iOS platform | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných věd | cs |
dc.thesis.degree-program | Inženýrská informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis is an overview of game development for platform iOS in framework Sprite Kit and programming language Swift. This thesis also contains brief information about basic frameworks for development of not only games but also independent application for iOS. Then it covers teoretical principles of framework Multipeer Connectivity. And the last part is the implementation of the game with Multipeer Connectivity and Sprite Kit in programming language Swift as an example. The reader should become acquainted with frameworks Sprite Kit and Multipeer Connectivity. | en |
dc.subject.translated | ios | en |
dc.subject.translated | multipeer connectivity | en |
dc.subject.translated | sprite kit | en |
dc.subject.translated | uikit | en |
dc.subject.translated | avfoundation | en |
dc.subject.translated | game | en |
dc.subject.translated | multiuser | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarka.pdf | Plný text práce | 2,65 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A12B0127P-posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 233,06 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A12B0127P-hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 172 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A12B0127P-obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 120,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/23801
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.