Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPešička Ladislav, Ing.
dc.contributor.authorHoang, Long NGUYEN
dc.contributor.refereeSkupa Jindřich, Ing.
dc.date.accepted2016-6-9
dc.date.accessioned2017-02-21T08:30:47Z-
dc.date.available2014-10-14
dc.date.available2017-02-21T08:30:47Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2015-5-7
dc.identifier63876
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/23801
dc.description.abstractTato bakalářská práce se bude zabývat vývojem her pro platformu iOS ve frameworku Sprite Kit a programovacím jazyce Swift. Také obsahuje stručné informace ohledně základních frameworků pro vývoj nejen her, ale i nezávislých aplikací na platformu iOS. Dále obsahuje princip užití frameworku Multipeer Connectivity. Poslední částí této práce je ukázka implementace hry pomocí frameworků Multipeer Connectivity a Sprite Kitu. V této práci by se měl čtenář seznámit s frameworkem Sprite Kit a Multipeer Connectivity.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectioscs
dc.subjectmultipeer connectivitycs
dc.subjectsprite kitcs
dc.subjectuikitcs
dc.subjectavfoundationcs
dc.subjecthracs
dc.subjectmultiuživatelskács
dc.titleInteraktivní multiuživatelská hra na platformě iOScs
dc.title.alternativeInteractive multiuser game for iOS platformen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is an overview of game development for platform iOS in framework Sprite Kit and programming language Swift. This thesis also contains brief information about basic frameworks for development of not only games but also independent application for iOS. Then it covers teoretical principles of framework Multipeer Connectivity. And the last part is the implementation of the game with Multipeer Connectivity and Sprite Kit in programming language Swift as an example. The reader should become acquainted with frameworks Sprite Kit and Multipeer Connectivity.en
dc.subject.translatediosen
dc.subject.translatedmultipeer connectivityen
dc.subject.translatedsprite kiten
dc.subject.translateduikiten
dc.subject.translatedavfoundationen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatedmultiuseren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarka.pdfPlný text práce2,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0127P-posudek.pdfPosudek oponenta práce233,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0127P-hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce172 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A12B0127P-obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce120,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23801

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.