Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKonopová, Jana
dc.date.accepted2016-5-24
dc.date.accessioned2017-02-21T09:43:46Z-
dc.date.available2014-12-4
dc.date.available2017-02-21T09:43:46Z-
dc.date.issued2016
dc.date.submitted2016-4-11
dc.identifier64345
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/24188
dc.description.abstractdesetinná čísla v hodinách matematiky-tato práce je zaměřena na desetinná čísla z pohledu primární školy. Tato čísla se setkáváme téměř každý den ? například o cenách zboží, hmotnost věci nebo o vzdálenosti míst. Tato čísla nejsou nic nového pro primární schools´ studentů, co mají naučit o je jak je efektivně využívat. Cílem této práce je nejen shrnout vznik desetinná čísla a jeho historie během vyučování na základních školách, ale také poskytovat integrované přehled desetinného čísla úkolů stejným způsobem, jako je nabízen studentům ve druhé třídě na základních školách ? to znamená jeho záznamu a psaní, srovnání, své zastoupení na číslo linky a také četné operace s desetinná čísla (sumace odčítání, násobení a dělení). Výklad je doplněn názornými příklady a v případechcs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdesetinné číslocs
dc.subjectdesetinný zlomekcs
dc.subjectnásobenícs
dc.subjectodčítánícs
dc.subjectsčítání dělenícs
dc.titleDesetinná čísla ve výuce matematiky na ZŠcs
dc.title.alternativeDecimal numbers in mathematics lessonsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedAs it is evident from the title - Decimal numbers in mathematics lessons ? this thesis is focused on decimal numbers from the view of primary school curriculum. We meet these numbers almost every day ? e.g. thinking about the prices of goods, the weight of things or about the distance of places. These numbers are not anything new for primary schools´ students, what they have to learn about is how to use them effectively. The target of this thesis is not just to summarize the formation of decimal numbers and its history during the teaching at primary schools, but also to provide integrated overview of decimal numbers tasks in the same way as it is offered to the students at second grade at primary schools ? it means its record and writing, comparison, its representation on the number line and also the numerous operations with decimal numbers (summation, subtraction, multiplication and division). The interpretation is supplemented by illustrative examples and in any cases by some author´s observations, which shows the typical students´ mistakes, when dealing with decimal numbers. There are also introduced some suggestions how to eliminate them. Practical part includes some unconventional examples and activities, which are possible to implement into the teaching when practising the counting with decimal numbers. Individual activities are accompanied by descriptive explanation, as well as by the list of needed equipment, by the enumeration of trained skills, eventually by some further remarks or notes.en
dc.subject.translateda decimal numberen
dc.subject.translatedthe decimal fractionen
dc.subject.translatedsubtractionen
dc.subject.translatedmultiplicationen
dc.subject.translateddivisionen
dc.subject.translatedadditionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Konopova.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_konopova_fin.pdfPosudek vedoucího práce38,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentsky posudek DP - Konopova.pdfPosudek oponenta práce49,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Konopova protokol254.pdfPrůběh obhajoby práce186,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/24188

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.