Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Slavíková, Marie | |
dc.contributor.author | Rubášová, Jana | |
dc.contributor.referee | Aschenbrenner, Vít | |
dc.date.accepted | 2012-05-28 | |
dc.date.accessioned | 2013-06-19T06:48:18Z | |
dc.date.available | 2010-12-03 | cs |
dc.date.available | 2013-06-19T06:48:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-03-30 | |
dc.identifier | 42870 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/2485 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá percepcí z obecné hlediska psychologie, hudební psychologie, hudební estetiky a hudební sociologie. Další nedílnou součástí je kapitola, která se zabývá poslechem hudby. Výsledkem této práce jsou výukové modely, které se snaží v sobě zahrnout předešlé poznatky a současně respektovat novou koncepci hudební výchovy. | cs |
dc.format | 116 s. (118 813 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | percepce | cs |
dc.subject | poslech hudby | cs |
dc.subject | Wolfgang Amadeus Mozart | cs |
dc.subject | výukové modely | cs |
dc.subject | Rámcový vzdělávací program | cs |
dc.title | Percepce vybraných skladeb W. A. Mozarta v hudební výchově na střední škole | cs |
dc.title.alternative | Perception of selected works by W. A. Mozart in musical appreciation at secondary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra hudební kultury | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with perception in terms of cognitive psychology, music psychology, aesthetics of music and sociology of music. Another integral part of it deals with listening to music. The results of this thesis are educational models that try to include previous pieces of knowledge while still respecting the new concept of music education. | en |
dc.subject.translated | perception | en |
dc.subject.translated | listening to music | en |
dc.subject.translated | Wolfgang Amadeus Mozart | en |
dc.subject.translated | educational models | en |
dc.subject.translated | Framework educational programme | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova_prace_JR.pdf | Plný text práce | 8,87 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
mgr_rubasova_vedouci_slavikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 850,25 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
mgr_rubasova_oponent_aschenbrenner.pdf | Posudek oponenta práce | 409,19 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Rubasova_prubeh_obhajoby.pdf | Průběh obhajoby práce | 143,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/2485
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.