Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Hrabětová Regina, Mgr. | |
dc.contributor.author | Vlková, Jitka | |
dc.contributor.referee | Frank Jan, Mgr. | |
dc.date.accepted | 2017-6-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:05:57Z | - |
dc.date.available | 2015-12-11 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:05:57Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-13 | |
dc.identifier | 68693 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/27931 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá zlomky v učivu 1. stupně základní školy. V teoretické části jsou rozpracována témata vztahující se k teorii tohoto tematického celku vymezení pojmu zlomek, jeho původ, definici, možnosti vyjádření i obsah učiva. Pozornost je věnována charakteristice žáka 4. ročníku se zaměřením na jeho myšlení a různým přístupům k výuce zlomků, především metodě prof. RNDr. Milana Hejného, CSc. V praktické části je pomocí didaktického testu porovnána úroveň znalostí a dovedností žáků vyučovaných dle daných přístupů. | cs |
dc.format | 88 s. (94 652 znaků), VI. s | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | racionální číslo | cs |
dc.subject | zlomek | cs |
dc.subject | charakteristika žáka | cs |
dc.subject | pojetí výuky | cs |
dc.subject | výzkumné šetření | cs |
dc.subject | didaktický test. | cs |
dc.title | Zlomky v učivu matematiky 1. stupně základní školy | cs |
dc.title.alternative | Fractions in education of Mathematics at primary school | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is concerned with fractions in primary school curriculum. The theoretical part of the thesis elaborates topics related to the theory of fractions; as it delimits the term, its origin, definition, possibilities of application and teaching content. The attention is devoted to characteristics of a 4th grade pupil and focuses on his/her thinking and also on various strategies to teaching fractions, especially to a method developed by prof. RNDr. Milan Hejný, CSc. The practical part of the thesis uses a didactic test to compare knowledge levels and proficiency of pupils taught in compliance with these methods. | en |
dc.subject.translated | rational number | en |
dc.subject.translated | fraction | en |
dc.subject.translated | characteristics of a pupil | en |
dc.subject.translated | conception of education | en |
dc.subject.translated | experimental examination | en |
dc.subject.translated | didactic test. | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Diplomova prace.pdf | Plný text práce | 3,82 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
OP - Vlkova - Zlomky 1. st..pdf | Posudek oponenta práce | 101,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
34. Vlkova_Hodnoceni vedouci diplomove prace.pdf | Posudek vedoucího práce | 227,27 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Vlkova protokol445.pdf | Průběh obhajoby práce | 510,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/27931
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.