Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Langová, Renata | |
dc.contributor.referee | Pěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2017-6-9 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:10:35Z | - |
dc.date.available | 2016-9-12 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:10:35Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-4-12 | |
dc.identifier | 71778 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28777 | |
dc.description.abstract | Hlavním cílem práce je vytvořit zásobník cviků a aktivit, které propojují předmatematickou výchovu s pohybem v předškolním vzdělávání. Práce poukazuje, jak lze hravou a zábavnou formou v aktivních pohybových činnostech umožnit dětem prožitky, při nichž dochází k rozvoji předmatematických dovedností a logického uvažování. Teoretická část charakterizuje předškolní věk a vývoj dítěte, popisuje základní předmatematické dovednosti a zdůrazňuje význam pohybu v předškolním období. V praktické části je uveden zásobník cviků rozvíjejících pohybové a předmatematické dovednosti u dětí předškolního věku. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | předmatematické dovednosti | cs |
dc.subject | význam pohybu | cs |
dc.subject | kinestetický učební styl | cs |
dc.subject | mezipředmětové vztahy | cs |
dc.title | Využití předmatematických dovedností v pohybových aktivitách u dětí předškolního věku | cs |
dc.title.alternative | The use of pre-mathematical skills in physical activities for preschool children | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The aim of this work was to create collection of exercises and activities, which shows the possibilities of integration of physical education with pre-mathematic education in pre-school age. All activities were implemented in nursery school in Zruč-Senec, where I work as a teacher. This collection contains photos of implementation out of practice. Exercises and activities could be an inspiration how to use pre-mathematic skills in movement. The theoretic part characterizes preschool age and child development, highlights the importance of physical activity and play in this period. It also describes various pre-mathematical skills and their use in kindergartens. The practical part contains a collection of physical activities that develop the pre-mathematical skills of preschool age. | en |
dc.subject.translated | preschool period | en |
dc.subject.translated | pre-mathematical skills | en |
dc.subject.translated | importance of movement | en |
dc.subject.translated | kinaesthetic learning style | en |
dc.subject.translated | interdisciplinary relationships | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Langova Renata.pdf | Plný text práce | 3,98 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R. - VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 155,9 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R. - OP.pdf | Posudek oponenta práce | 163,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Langova R..pdf | Průběh obhajoby práce | 85,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28777
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.