Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKavalířová Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorLangová, Renata
dc.contributor.refereePěchoučková Šárka, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-9
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:35Z-
dc.date.available2016-9-12
dc.date.available2018-01-15T15:10:35Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-12
dc.identifier71778
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28777
dc.description.abstractHlavním cílem práce je vytvořit zásobník cviků a aktivit, které propojují předmatematickou výchovu s pohybem v předškolním vzdělávání. Práce poukazuje, jak lze hravou a zábavnou formou v aktivních pohybových činnostech umožnit dětem prožitky, při nichž dochází k rozvoji předmatematických dovedností a logického uvažování. Teoretická část charakterizuje předškolní věk a vývoj dítěte, popisuje základní předmatematické dovednosti a zdůrazňuje význam pohybu v předškolním období. V praktické části je uveden zásobník cviků rozvíjejících pohybové a předmatematické dovednosti u dětí předškolního věku.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectpředmatematické dovednostics
dc.subjectvýznam pohybucs
dc.subjectkinestetický učební stylcs
dc.subjectmezipředmětové vztahycs
dc.titleVyužití předmatematických dovedností v pohybových aktivitách u dětí předškolního věkucs
dc.title.alternativeThe use of pre-mathematical skills in physical activities for preschool childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this work was to create collection of exercises and activities, which shows the possibilities of integration of physical education with pre-mathematic education in pre-school age. All activities were implemented in nursery school in Zruč-Senec, where I work as a teacher. This collection contains photos of implementation out of practice. Exercises and activities could be an inspiration how to use pre-mathematic skills in movement. The theoretic part characterizes preschool age and child development, highlights the importance of physical activity and play in this period. It also describes various pre-mathematical skills and their use in kindergartens. The practical part contains a collection of physical activities that develop the pre-mathematical skills of preschool age.en
dc.subject.translatedpreschool perioden
dc.subject.translatedpre-mathematical skillsen
dc.subject.translatedimportance of movementen
dc.subject.translatedkinaesthetic learning styleen
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationshipsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Langova Renata.pdfPlný text práce3,98 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova R. - VP.pdfPosudek vedoucího práce155,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova R. - OP.pdfPosudek oponenta práce163,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Langova R..pdfPrůběh obhajoby práce85,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28777

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.