Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorHurt, Tomáš
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2017-6-1
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:37Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier67709
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28937
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá testováním několika vybraných e-shopů pomocí třech různých metod použitelnosti, které je doplněné o analýzu a zhodnocení on-page SEO faktorů e-shopů. Teoretická část práce se zabývá stručným úvodem do internetového marketingu a popisem metod hodnocení webů. Detailně je v této části práce popsána problematika SEO a rozbor konkrétních pravidel použitelnosti. Empirická část práce je zpracována ve formě výzkumné zprávy. Pro vybrané e-shopy je nejprve vytvořen SEO audit on-page prvků webů. Následné testování použitelnosti využívá vzájemně se doplňující metody: pětisekundový test modifikovaný pro využití oční kamery, uživatelské testování dle Kruga a heuristické testování. Na závěr výzkumu jsou shrnuty nejkritičtější problémy s návrhem na jejich odstranění.cs
dc.format111 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectseocs
dc.subjectuživatelské testovánícs
dc.subjectheuristické testovánícs
dc.subjecteyetrackingcs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.titleTestování vybraných webů různými metodamics
dc.title.alternativeTesting of selected sites by different methodsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on testing several selected e-commerce projects with three different methods of usability testing. The analysis is also supplemented with the evaluation of the website's corresponding SEO on-page factors. The theoretical part of the thesis contains a brief introduction into internet marketing, with the focus on describing different methods for website evaluation. It also contains detailed description of SEO mechanics with regards to usability rules. The practical part is composed as a study report with practical testing. Selected e-shops are first subdued to SEO on-page audit. Next applied are complementary methods for usability testing: five second test modified for eye tracking, user testing by Steve Krug and heuristic testing. The conclusion contains a summarisation of the most critical problems in website's design and propositions for correcting them.en
dc.subject.translatedseoen
dc.subject.translateduser testingen
dc.subject.translatedheuristic testingen
dc.subject.translatedeye trackingen
dc.subject.translatedusabilityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP FINAL.pdfPlný text práce5,2 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurt_v.pdfPosudek vedoucího práce694,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurt_o.pdfPosudek oponenta práce530,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hurt_p.pdfPrůběh obhajoby práce215,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28937

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.