Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler Petr, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorŽeníšková, Marie
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-2
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:41Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:41Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier73258
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28982
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na návrh strategického marketingového plánu pro AUTO HORNÁT, s.r.o. Cílem práce je vytvořit teoretický úvod do oblasti marketingového plánování, zanalyzovat současné postavení společnosti na trhu, zhodnocení současné marketingové aktivity a navrhnout strategický marketingový plán pro AUTO HORNÁT, s.r.o. V diplomové práci je zpracován stručný teoretický úvod, který souvisí s tématem strategické plánování. Empirická část obsahuje představení společnosti, zanalyzování současného postavení společnosti na trhu a zhodnocení současné marketingové aktivity. V závěru práce je na základě zjištěných skutečností navržen strategický marketingový plán AUTO HORNÁT, s.r.o.cs
dc.format100 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectstrategický marketingcs
dc.subjectstrategický marketingový pláncs
dc.subjectstrategické cílecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleStrategický marketingový plán vybrané společnostics
dc.title.alternativeStrategic marketing plan of the selected companyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedPresented thesis is focused on suggestions for strategic marketing plan for AUTO HORNÁT, Ltd. Goal of this diploma thesis is to make a theoretical introduction to the field of marketing planning, to analyse current position of the company on the market, evaluation of present marketing activity and suggestion of strategic marketing plan for AUTO HORNÁT, Ltd. Brief theoretical introduction related to the subject of strategic planning is processed in the diploma thesis. Empirical part contains company's introduction, company's present position on the market analysis, present marketing activity evaluation. On the basis of discovered facts is suggested strategic marketing plan of the company AUTO HORNÁT, Ltd. in the end of the diploma thesis.en
dc.subject.translatedstrategic marketingen
dc.subject.translatedstrategic marketing planen
dc.subject.translatedstrategic goalsen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Zeniskova_Marie_K14N0133P_2017.pdfPlný text práce3,19 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zeniskova_v.pdfPosudek vedoucího práce634,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zeniskova_o.pdfPosudek oponenta práce798,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zeniskova_p.pdfPrůběh obhajoby práce196,52 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28982

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.