Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLovasová Vladimíra, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorKomrsková, Justina
dc.contributor.refereeMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.available2017-6-30
dc.date.available2019-03-15T10:25:06Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-27
dc.identifier76379
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33108
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá zákonitostmi a zvláštnostmi dětské kresby. V teoredcké čásd jsem se věnovala vývoji dětské kresby, jejich specifikům, vývoji kresby lidské postavy a možnostem využik kresby pro diagnosdku osobnosd. V prakdcké čásd jsem se zaměřila na deset děk v předškolním věku a snažila jsem se diagnosdkovat jejich kresby v průběhu šesd měsíců. Na základě prostudované odborné literatury jsem si vytyčila znaky, které jsou v kresbách pozorovatelné a ty jsem následně analyzovala a přiřadila jim významový a interpretační kontext. Svá zjištění jsem u každého sledovaného dítěte zanesla do jednotlivých přehledných tabulek. Tyto interpretační závěry jsem konzultovala s paní učitelkou, která s dětmi pracuje a zná je velmi dobře. Na základě zpětné vazby o každém konkrétním dítěd jsem porovnala míru shody interpretačních závěrů a vytvořila jsem výsečový graf úspěšnosd hodnocení.cs
dc.format56 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpředškolní dětics
dc.subjectdětská kresbacs
dc.subjectbarvacs
dc.subjectkresba lidské postavycs
dc.subjectprojektivní metodacs
dc.titleDětská kresba v předškolním věkucs
dc.title.alternativeChildhood drawing in pre-school ageen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with rules and specialides of children drawings. The theoredcal part concerns with development of children drawings, its specific parts, development of human figure drawing and possibility of using children drawing for character diagnosdcs. The pracdcal part focuses on ten preschool children and analyses their drawings within six months of process. Interpretadons were later consulted with their teacher. Based on literature of fact i set pardcular features in the drawings and i analysed them and matched them with the meaning and interpretadon context. All interpretadon conclusions were consulted with the kindergarten teacher who works with the children and knows them rahter well. Thanks to her feedback about every single child i was able to compare how much the interpretadon conclusions were right and a pie chart of assessments successfulness was created as outcome of this consultadon.en
dc.subject.translatedpreschoold childrenen
dc.subject.translatedpre-school childrenen
dc.subject.translatedchildren´s drawingen
dc.subject.translatedcoloren
dc.subject.translateddrawing of human figureen
dc.subject.translatedprojective methoden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Vyvoj detske kresby TISK oprava.pdfPlný text práce9,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komrskova-oponent.pdfPosudek oponenta práce289,13 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komrskova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce782,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Komrskova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce14,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33108

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.