Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorJílková, Zuzana
dc.contributor.refereeKunešová Hana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-4
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:35Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:35Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74586
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33415
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá analýzou recruitmentu na internetu ve vybraném segmentu firem v České republice. Práce se zaměřuje převážně na zhodnocení náborových aktivit prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí. V teoretické části práce je charakterizována problematika marketingové komunikace, vysvětlení základních pojmů týkajících se získávání zaměstnanců a následně jsou popsány aktuální trendy v náboru zaměstnanců v České republice. V praktické části předložené diplomové práce jsou pomocí metody analýzy dokumentů provedena výzkumná šetření zaměřená na zhodnocení a komparaci náborových aktivit ve vybraném segmentu firem v České republice. Po zhodnocení vybraných podniků jsou vyvozeny závěry, které jsou následně zpracovány do výzkumné zprávy.cs
dc.format105 s. (164 347 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrecruitmentcs
dc.subjectpersonální marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectlinkedincs
dc.subjectkariérní stránkycs
dc.subjectznačka zaměstnavatelecs
dc.subjectsociální médiacs
dc.titleAnalýza recruitmentu na internetu pro zvolený segment firem v České republicecs
dc.title.alternativeAnalysis of recruitment on the internet for the selected segment of companies in the Czech Republicen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with analysis of recruitment on the Internet in a selected segment of companies in the Czech Republic. The work focuses mainly on evaluation of recruitment activities through websites and social networks. The theoretical part of the thesis describes the issues of marketing communication, explanation of basic concepts related to employee recruitment and subsequently describes current trends in recruitment of employees in the Czech Republic. In the practical part of the diploma thesis, research is carried out using methods of analysis of documents aimed at evaluation and comparison of recruitment activities in a selected segment of companies in the Czech Republic. After evaluating of the selected companies conclusions are drawn, which are then processed into a research report.en
dc.subject.translatedrecruitmenten
dc.subject.translatedpersonnel marketingen
dc.subject.translatedsocial networken
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translatedlinkedinen
dc.subject.translatedcareer websitesen
dc.subject.translatedemployer brandingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_Zuzana Jilkova_K16N0061P.pdfPlný text práce2,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova_v.pdfPosudek vedoucího práce647,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova_o.pdfPosudek oponenta práce527,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jilkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce268,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33415

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.