Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Skrbková, Jana | |
dc.contributor.referee | Franta David, PhDr. Mgr. Bc. | |
dc.date.accepted | 2019-6-14 | |
dc.date.accessioned | 2020-08-24T11:41:44Z | - |
dc.date.available | 2017-12-6 | |
dc.date.available | 2020-08-24T11:41:44Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-4-1 | |
dc.identifier | 76589 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/39090 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá vymezením pojmu čtení a čtenářské gramotnosti. Porovnává a popisuje výuku provopočátečního čtení metodou analyticko-syntetickou a metodou Sfumato - Splývavé čtení. Podrobně charakterizuje obě metody a zaměřuje se na deskripci shod a rozdílů v jejich výuce a vystihuje jednotlivé požadavky kladné na pedagogy. Praktická část je formou dotazníkového šetření zaměřena na využití obou metod ve výuce čtení na prvním stupni. Závěrečná část obsahuje výsledky výzkumného šetření. | cs |
dc.format | 76 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | analyticko-syntetická metoda čtení | cs |
dc.subject | metoda sfumato - splývavé čtení | cs |
dc.subject | výuka elementárního čtení | cs |
dc.subject | shody a rozdíly ve výuce | cs |
dc.title | Sfumato versus analyticko-syntetická metoda čtení | cs |
dc.title.alternative | Sfumato versus analyticly-synthetic method of reading | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | My Dissertation Work describes the concept of reading and the readers´ literacy. It describes and compares teaching of reading by analytic-synthetic Sfumato-integrated reading method. It describes in details both the methods aiming to description of conformity and differences of theirs. It gives a picture of demands on teachers . The practical part made as a questionaire leeds to utilization of both the methods of teaching the reading on the Basic level schools. The Final part is a substantial result of the research work. | en |
dc.subject.translated | analytic-synthetic method of reading | en |
dc.subject.translated | sfumato method - integrated reading | en |
dc.subject.translated | teaching of elementary reading | en |
dc.subject.translated | conformity and differences in teaching | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Skrbkova Jana - final verze pdf.pdf | Plný text práce | 2,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
skrbkova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 36,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
skrbkova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 262,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
skrbkova_franta.pdf | Posudek oponenta práce | 471,1 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/39090
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.