Název: Mobilní aplikace vhodné pro domácí procvičování žáků základní školy
Další názvy: Primary school student home exercises with mobile equipment application support
Autoři: Polák, Ondřej
Vedoucí práce/školitel: Rohlíková Lucie, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39252
Klíčová slova: digitální technologie;mobilní zařízení;aplikace;procvičování;žáci;zš
Klíčová slova v dalším jazyce: digital technologies;mobile devices;applications;exercises;students;primary school
Abstrakt: Tato práce pojednává o problematice využívání mobilních zařízení a jejich aplikací, přesněji aplikací zaměřených na domácí procvičování učiva žáků ZŠ. Práce je strukturována do sedmi kapitol. Zaobíral jsem se nejprve definováním pojmu digitálních technologií, do kterých mobilní technologie spadají. Uvedl jsem příklady mobilních zařízení s odpovídajícím popisem. Dále jsem se věnoval problematice využívání mobilních zařízení, kde jsem se věnoval výhodám a nevýhodám, které mobilní zařízení přinášejí. V následující kapitole jsem se věnoval kritériím, dle kterých byly aplikace vybírány. Dále jsem analyzoval některé z aplikací uvedených na vytvořených webových stránkách. V praktické části práce bylo klíčové vytvoření webových stránek (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) s přehledem vybraných aplikací. V poslední části byl realizován výzkum v podobě dotazníkového šetření, který je zaměřen na téma aktuálního stavu využívání mobilních zařízení žáky ZŠ, jak z obecného pohledu (volný čas), tak z pohledu povinností v podobě procvičování učiva.
Abstrakt v dalším jazyce: This undergraduate thesis deals with problematics of using mobile devices and their applications, more specifically with applications focused on home exercises of elementary school students. The work is structured into seven chapters. Firstly, I defined the concept of digital technologies that include mobile technologies. I presented some examples of mobile devices with appropriate description. Furthermore, I dealt with the issue of using mobile devices, where I introduced advantages and disadvantages that mobile devices bring. In the next chapter I focused on the criteria according to which the applications were chosen. Subsequently, I analyzed some of the applications that are listed on the created website. The practical part of this thesis includes the creation of the following website (https://aplikaceproskolaky.weoom.com/) with the overview of the selected applications convenient for the home exercises of primary school students. In the last part, there is an analysis which was done by a questionnaire. This questionnaire focuses on the topical situation of elementary school students. It considers this issue from two points of view. Firstly, the general criteria are mentioned (e.g. free time), secondly the view on the practice of the curriculum is described.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
OndrejPolak_BakalarskaPrace2019.pdfPlný text práce4,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polak posudek745.pdfPosudek oponenta práce1,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni_BP_Ondrej_Polak_2019.pdfPosudek vedoucího práce312,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Polak protokol755.pdfPrůběh obhajoby práce287,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39252

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.