Název: Information Technologies and Contemporary Methods of English Language Acquisition
Další názvy: Information Technologies and Contemporary Methods of English Language Acquisition
Autoři: Blažek, Jan
Vedoucí práce/školitel: Hostýnek Tomáš, Mgr.
Oponent: Mišterová Ivona, PhDr. Ph.D.
Datum vydání: 2019
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/39489
Klíčová slova: osvojení si anglického jazyka;osvojení si angličtiny;informační technologie;současné metody;teoretické modely;vědomé učení se angličtiny;podvědomé osvojení si angličtiny;mnohočetné inteligence;technologické platformy;individuální metody
Klíčová slova v dalším jazyce: second language acquisition;english language acquisition;information technologies;contemporary methods;theoretical models;conscious english learning;subconscious english acquisition;multiple intelligences;technological platforms;individual methods
Abstrakt: Záměrem této bakalářské práce je vyzdvihnout současné a na informačních technologiích založené metody osvojení si anglického jazyka a nastínit tak v širším měřítku, jakými různými způsoby se člověk 21. století může vzdělávat v angličtině. První část je věnována teoretickým modelům věnujícím se osvojení si angličtiny jako druhého jazyka a mnohočetným inteligencím; hlavní část pak tvoří osvojení si angličtiny skrz informační technologie na základě popisu souvisejících metodik a vyobrazení konkrétních příkladů založených na různých technologických platformách a jejich využití pro tento specifický účel. Závěrem práce je pak poukázáno na individuální metody učení se angličtiny různých věkových skupin na základě dat z online dotazníkového šetření, vytvořeného autorem speciálně pro účely této bakalářské práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this bachelor's thesis is to highlight contemporary and information technology-based approaches for second language acquisition. In particular, to outline more widely what different ways can be employed by a 21st century person to learn English as a second language. The first part focuses on theoretical models of second language acquisition and multiple intelligences; the central part of this thesis is composed of English language acquisition through information technologies by outlining related methodologies and particular examples based on various technological platforms and their utilisation for this specific purpose. The last chapter points out the individual methods of learning English by differently aged respondents on the basis of authentic data collected from an online questionnaire created by the author especially for the purpose of this bachelor thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
JAN BLAZEK - BAKALARSKA PRACE.pdfPlný text práce2,47 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blazek - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce518,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blazek - oponent.pdfPosudek oponenta práce605,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Blazek - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce292,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/39489

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.