Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStulík Ondřej, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorVítek, Tomáš
dc.contributor.refereeRosůlek Přemysl, Doc. PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2020-6-24
dc.date.accessioned2020-11-10T00:29:55Z-
dc.date.available2019-4-30
dc.date.available2020-11-10T00:29:55Z-
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-5-22
dc.identifier80893
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/40274
dc.description.abstractVe své práci jsem prostřednictvím metody zakotvené teorie vytvořil specifickou kategorii libertariánské dystopie s delibertariásnkým mechanismem přežití. Předmětem mé práce bylo podmořské město Rapture z dystopie BioShock. V první polovině práce jsem představil svět BioShocku, operacionalizoval koncepty utopie, dystopie a svobody a nakonec představil metodu zakotvené teorie. V analytické části jsem selektivním kódováním vymezil téma a následně otevřeným kódováním vytvořil šest kategorií. Jejich vztahy jsem následně popsal kombinací axiálního kódování a analytického příběhu. Dále jsem vytvořil již zmíněnou kategorii a potvrdil mé výchozí předpoklady.cs
dc.format80 scs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsvobodacs
dc.subjectdystopiecs
dc.subjectbioshockcs
dc.subjectzakotvená teoriecs
dc.subjectlibertarianismuscs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectlibertariánská dystopie s delibertariánskými mechanismy přežití.cs
dc.titleSvoboda v dystopii BioShockcs
dc.title.alternativeFreedom in Dystopia Bioshocken
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.thesis.degree-programPolitologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn my study I created a specific category of libertarian dystopia with a delibertarian survival mechanism using the method of grounded theory. The subject of my study was the underwater city of Rapture from the dystopia of BioShock. In the first half of the study, I introduced the world of BioShock, operationalized the concepts of utopia, dystopia and freedom, and finally introduced the method of grounded theory. In the analytical part, I defined the topic by selective coding, and then created six categories by open coding. Then I described their relationships by combining axial coding and an analytical story. I also created the already mentioned category and confirmed my initial assumptions.en
dc.subject.translatedlibertyen
dc.subject.translateddystopiaen
dc.subject.translatedbioshocken
dc.subject.translatedgrounded theoryen
dc.subject.translatedlibertarianismen
dc.subject.translatedqualitative researchen
dc.subject.translatedlibertarian dystopia with delibertarian survival mechanisms.en
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAP)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Svoboda v BioShocku Tomas Vitek.pdfPlný text práce904,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_POL_VED_Vitek.pdfPosudek vedoucího práce2,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_POL_OPO_Vitek.pdfPosudek oponenta práce2,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vitek.pdfPrůběh obhajoby práce291,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/40274

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.