Název: Regionální potraviny a jejich podíl na prodeji ve městě Plzeň
Další názvy: Regional foods and their share of sales in Plzeň
Autoři: Hávová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Dokoupil Jaroslav, Doc. PaedDr. Ph.D.
Oponent: Vogt David, RNDr. Ph.D.
Datum vydání: 2021
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/43937
Klíčová slova: regionální potravina;regionální značení;plzeň;plzeňský kraj;producent
Klíčová slova v dalším jazyce: regional foods;regional labels;pilsen;pilsen region;producers
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá regionálními potravinami a jejich podílem (zastoupením) na prodeji ve městě Plzeň. Práce je rozdělena do čtyř částí. První část práce je věnována stručné historii prodeje potravin a také seznamuje s alternativními potravinovými sítěmi v ČR. Druhá část se zabývá značením potravin, analýzou pojmu regionální potravina a představením soutěže o logo Regionální potravina. Ve třetí části se nachází geografická charakteristika Plzeňského kraje s rozborem zemědělství na daném území včetně seznámení s producenty v kraji. V poslední části je na základě stanovených cílů a hypotéz práce vyhodnocen výzkum. Z něj vychází nejen to, že zastoupení regionálních potravin v maloobchodních řetězcích v Plzni by mělo být větší, ale že i informovanost spotřebitelů o prodeji těchto regionálních potravin je zde nedostatečná.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis deals with regional foods and their share (representation) in sales in Pilsen. The work is divided in four parts. The first part of the work is devoted to a brief history of food sales and also introduces alternative food networks in the Czech Republic. The second part deals with food labeling, the analysis of the concept of regional food, and the introduction of the competition for the logo of Regional Food. Part three contains the geographical characteristics of the Pilsen Region, with an analysis of the area's agriculture, including an introduction to the region's producers. In the last section, the research is evaluated on the basis of the objectives and hypotheses of the work. From research it assumes that the representation of regional food in retail chains in Pilsen should be greater. Consumer awareness of regional food sales in Pilsen is insufficient.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KGE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Havova_Michaela.pdfPlný text práce21,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek vedouci Havova.pdfPosudek vedoucího práce467,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudek oponent Havova_Michaela.pdfPosudek oponenta práce206,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Havova.pdfPrůběh obhajoby práce132,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/43937

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.