Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Růžičková, Veronika | |
dc.contributor.author | Syrovátková, Štěpánka | |
dc.date.accessioned | 2022-03-21T11:00:19Z | - |
dc.date.available | 2022-03-21T11:00:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | RŮŽIČKOVÁ, V. SYROVÁTKOVÁ, Š. Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie. Aura musica, 2021, roč. Neuveden, č. 13, s. 95-100. ISSN: 1805-4056 | cs |
dc.identifier.issn | 1805-4056 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/47199 | |
dc.description.abstract | Studie se zaměřuje na učební strategie, které si studenti se specializací Učitelství pro mateřské školy osvojili při distanční výuce dvousemestrálního bloku předmětů "hudební výchova pro MŠ" a dále využili v předmětu DIMŠ1 (didaktika hudební výchovy pro MŠ). Cílem výzkumu bylo zjistit, jaké studijní opory byly studenty během distanční výuky nejvíce využívány, které části učiva činí studentům potíže a co bylo součástí úspěšných učebních strategií. Výzkumné šetření kombinuje kvalitativní i kvantitativní přístup a vychází z výpovědí studentů uvedených v dotazníku. | cs |
dc.format | 6 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | PF UJEP, katedra hudební výchovy | cs |
dc.relation.ispartofseries | Aura musica | en |
dc.rights | © autoři | cs |
dc.subject | distanční výuka | cs |
dc.subject | hudební výchova | cs |
dc.subject | učitelství pro mateřské školy | cs |
dc.subject | učební strategie | cs |
dc.subject | elektronické opory | cs |
dc.subject | didaktika, mezioborová spolupráce | cs |
dc.title | Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie | cs |
dc.title.alternative | Teaching strategies of university students during distance learning - didactic study | en |
dc.type | článek | cs |
dc.type | article | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The study is focused on learning strategies mastered by students of the study programme “Kindergarten Pedagogy” during distance learning of the two-term unit Music Education in Kindergartens and further used in the subject of DIMŠ1 (Didactics of Music Education 1). The aim of the research is to find out what study materials were used by students the most during distance learning, which parts of curriculum troubled them, and which were the successful learning strategies. The research survey combines both the qualitative and quantitative approach based on responses of students listed in the questionnaire. | en |
dc.subject.translated | distance learning | en |
dc.subject.translated | music education | en |
dc.subject.translated | kindergarten pedagogy | en |
dc.subject.translated | learning strategy | en |
dc.subject.translated | digital study materials | en |
dc.subject.translated | didactics, interdisciplinary cooperation | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
dc.identifier.obd | 43934944 | |
dc.project.ID | VS-21-012/Flexi lessons - studijní opory | cs |
Vyskytuje se v kolekcích: | Články / Articles (KSS) Články / Articles (KHK) OBD |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|
Učební strategie studentů VŠ během distanční výuky - didaktická studie.pdf | 285,78 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/47199
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.