Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVallišová Lucie, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorSlancová, Petra
dc.contributor.refereeŠturcová Jana, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-1
dc.date.accessioned2023-06-09T11:30:56Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:30:56Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier93091
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52149-
dc.description.abstractPráce pojednává o finanční gramotnosti na středních školách a učilištích v Plzni. Obsahuje teoretickou a praktickou část. Teoretická část seznamuje čtenáře s charakteristikou finanční gramotnosti, vzdělávání a s problematikou finančního vzdělávání ve školách. Praktická část se zaměřuje na znalosti finanční gramotnosti žáků středních škol a učilišť a na způsob jejího vzdělávání. Práce také analyzuje postoje a názory pedagogů na znalosti a dovednosti žáků finanční gramotnosti a způsob jejího vzdělávání.cs
dc.format86
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectfinanční gramotnostcs
dc.subjectúvěrcs
dc.subjectdluhová patcs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectvýuka finanční gramotnostics
dc.titleFinanční gramotnost studentů vybraných středních škol a odborných učilišť v Plznics
dc.title.alternativeFinancial literacy of students of selected secondary schools and vocational schools in Pilsenen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programEkonomika a management
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with financial literacy at secondary and vocational schools in Pilsen. It contains a theoretical and a practical part. The theoretical part introduces the reader to the characteristics of financial literacy, education and the issue of financial education at schools. The practical part focuses on the knowledge of financial literacy of secondary school and college students and on the method of its education. The thesis also analyzes the attitudes and opinions of pedagogues on the knowledge and skills of financial literacy of the students and the way of its education.en
dc.subject.translatedfinancial literacyen
dc.subject.translatedcrediten
dc.subject.translateddebt trapen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedhigh schoolen
dc.subject.translatedteaching financial literacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KFU)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Slancova_Petra.pdfPlný text práce1,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Slancova_VP.pdfPosudek vedoucího práce122,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Slancova_OP.pdfPosudek oponenta práce231,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52149

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.