Název: Marketingový mix Pilsner Urquell
Další názvy: Marketing mix of Pilsner Urquell
Autoři: Drmotová, Denisa
Vedoucí práce/školitel: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/52412
Klíčová slova: marketing;marketingový mix;produkt;cena;distribuce;komunikace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing;marketing mix;product;price;place;promotion
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem značky Pilsner Urquell. Teoretická část se zaměřuje na vysvětlení základních pojmů z oblasti marketingu a marketingového mixu. Praktická část se skládá z představení společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s., charakteristiky značky Pilsner Urquell a analýzy nástrojů využívaných v její marketingové strategii. Byl také proveden výzkum ve formě dotazníkového šetření a experimentu. V závěru práce jsou pak stanoveny návrhy na zlepšení komunikace značky Pilsner Urquell.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented bachelor thesis deals with the marketing mix of the Pilsner Urquell brand. The theoretical part focuses on the explanation of the basic concepts of marketing and marketing mix. The practical part consists of an introduction of the company Plzeňský Prazdroj, a. s., the characteristics of the Pilsner Urquell brand and an analysis of the tools used in its marketing strategy. Research in the form of a questionnaire survey and an experiment was also conducted. The thesis concludes with suggestions for improving the communication of the Pilsner Urquell brand.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Drmotova.pdfPlný text práce3,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drmotova_Denisa_o.pdfPosudek oponenta práce123,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drmotova_Denisa_V.pdfPosudek vedoucího práce136,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce38,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52412

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.