Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBonaventurová, Aneta
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Doc. Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2023-6-9
dc.date.accessioned2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.available2022-10-24
dc.date.available2023-06-09T11:32:19Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-24
dc.identifier92954
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/52428-
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je popsat vybrané způsoby využití mobilních telefonů v marketingu na zvoleném spotřebitelském trhu, kterým jsou běžné značky s módou, a následně zjistit skutečnou míru jejich využívání spotřebiteli. Teoretická část práce přibližuje pojmy moderního marketingu, spotřebitelského chování, různých forem prodeje a digitálního marketingu. Praktická část obsahuje analýzu vybraných způsobů využití mobilních telefonů na daném trhu. Součástí práce jsou také výsledky dotazníkového šetření, které zkoumá skutečné využívání těchto možností spotřebiteli. Závěrem práce jsou zodpovězeny výzkumné otázky a navržena možná doporučení.cs
dc.format74 s. (100 345 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectkamenné prodejnycs
dc.subjecton-line nákupcs
dc.subjectběžné značky s módoucs
dc.subjectdigitální marketingcs
dc.subjectmobilní telefonycs
dc.subjectmobilní aplikacecs
dc.subjectmoderní technologiecs
dc.titleVyužití mobilních telefonů v marketingu na spotřebitelském trhu s módoucs
dc.title.alternativeThe use of mobile phones in marketing at the consumer fashion marketen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomická
dc.thesis.degree-programMarketingové řízení
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to describe selected ways of using mobile phones in marketing at the chosen consumer market, which are common fashion brands, and to find out the actual rate of their use by consumers. The theoretical part of the thesis approximates the concepts of modern marketing, consumer behavior, various forms of sales and digital marketing. The practical part contains an analysis of selected ways of using mobile phones at the chosen market. The thesis also includes the results of a questionnaire survey that examines the actual use of these options by consumers. At the end, the research questions are answered and possible recommendations are proposed.en
dc.subject.translatedbrick-and-mortar storesen
dc.subject.translatedon-line shoppingen
dc.subject.translatedcommon fashion brandsen
dc.subject.translateddigital marketingen
dc.subject.translatedmobile phonesen
dc.subject.translatedmobile appsen
dc.subject.translatedmodern technologiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace - Aneta Bonaventurova.pdfPlný text práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bonaventurova_ Aneta_o.pdfPosudek oponenta práce122,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Bonaventurova_Aneta_v.pdfPosudek vedoucího práce117,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ProtokolSPrubehemObhajobySTAG.pdfPrůběh obhajoby práce39,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/52428

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.