Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKubíková Kateřina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorMrázová, Barbora
dc.contributor.refereeBoháčová Aneta, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2023-6-13
dc.date.accessioned2023-08-02T10:42:38Z-
dc.date.available2022-6-10
dc.date.available2023-08-02T10:42:38Z-
dc.date.issued2023
dc.date.submitted2023-4-28
dc.identifier91901
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/53224-
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá možnostmi výchovy dvojčat v mateřské škole. Cílem práce je zjistit jaké možnosti dvojčata mají, a co je pro ně přínosnější. Zda by měla dvojčata navštěvovat stejnou třídu či odlišnou již od předškolního věku. Výzkum je prováděn za pomoci kvalitativní metody, konkrétně rozhovoru. Ten následně zpracovávám metodou kódování a zjištěná data uvádím ve své praktické části. Tyto informace by dále mohly poradit rodičům při rozhodování se nad oddělenou školní docházkou při vstupu dětí do mateřské školy.cs
dc.format49 (81 359 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectdvojčatacs
dc.subjectsourozenecké vztahycs
dc.subjectrodinacs
dc.subjectnástup do mateřské školycs
dc.subjectdítě předškolního věkucs
dc.subjectvýchova dvojčatcs
dc.titleMožnosti vzdělávání dvojčat v mateřské školecs
dc.title.alternativePossibilities of raising twins in kindergartenen
dc.typebakalářská práce
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství pro mateřské školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the possibilities of raising twins in kindergarten. The goal of the work is to find out what possibilities twins have and what is more beneficial for them. Whether twins should attend the same class or a different ones from preschool age. The research is conducted using a qualitative method, specifically an interview. The interview is then processed using a coding method and the found data is predented in the practical part. This information could further advise parents when deciding on separate schooling when their children enter kindergarten.en
dc.subject.translatedtwinsen
dc.subject.translatedsibling relationshipen
dc.subject.translatedfamilyen
dc.subject.translatedentering kindergartenen
dc.subject.translatedchild of preschool ageen
dc.subject.translatededucation of twinsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Barbora Mrazova.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova_oponent.pdfPosudek oponenta práce264,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce200,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mrazova_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce297,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53224

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.