Název: Porovnání přístupů logopedické intervence v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ
Další názvy: Comparison of approaches of speech therapy intervention in primary school for peers with the need of speech therapy intervention in special classes within mainstream primary schools
Autoři: Drábová, Karina
Vedoucí práce/školitel: Slowík Josef, PhDr. Ph.D.
Oponent: Gruberová Blanka, PhDr. Bc. Ph.D.
Datum vydání: 2023
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/53263
Klíčová slova: logopedická intervence;vzdělávání žáků s vadami řeči;narušená komunikační schopnost;zš pro žáky s vadami řeči;třídy pro žáky s vadami řeči
Klíčová slova v dalším jazyce: speech therapy intervention;education of pupils with speech impairments;communication disorder;primary schools for pupils with speech impairments;classes for pupils with speech impairments
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá přístupy logopedické intervence na ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách pro žáky s vadami řeči zřízených při běžných ZŠ. V teoretické části jsou popsány teoretická východiska v logopedické oblasti, narušená komunikační schopnost a její nejčastěji se vyskytující formy, logopedická intervence a koncepce poskytování logopedické péče v ČR. V praktické části je zmapována logopedická intervence na vybraných školách a je dosaženo hlavního cíle, který byl porovnat logopedickou intervenci v ZŠ pro žáky s vadami řeči a ve třídách zřízených pro tyto žáky při běžných ZŠ.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor thesis deals with the approaches of speech therapy intervention in primary schools for pupils with speech impairments and in classes for pupils with speech impairments established in regular primary schools. In the theoretical part, the theoretical background in the speech therapy field, impaired communication ability and its most common forms, speech therapy intervention and the concept of speech therapy care in the Czech Republic are described. In the practical part, the speech therapy intervention in selected schools is mapped and the main objective is achieved, which was to compare the speech therapy intervention in primary schools for pupils with speech impairments and in classes established for these pupils in regular primary schools.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Drabova_Karina_bakalarska prace_logopedicka intervence.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabova VP012.pdfPosudek vedoucího práce958,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabova OP.pdfPosudek oponenta práce419,78 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Drabova O011.pdfPrůběh obhajoby práce358,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/53263

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.