Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorJesslová, Vendula
dc.contributor.refereeKunešová, Hana
dc.date.accepted2013-06-11
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:56Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:56Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53997
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7754
dc.description.abstractV předložené bakalářské práci se autorka zaměřila na cestovní ruch ve Skandinávii. Cílem této práce bylo představit tuto destinace jako turisticky atraktivní oblast cestovního ruchu. V rámci toho byla zmíněna národní kultura a také tradice, jež významně ovlivňují strukturu cestovního ruchu na tomto území. Pomocí kvalitativního výzkumu mystery shopping byla zjišťována kvalita služeb v informačních centrech, díky čemuž bylo možné navrhnout doporučení pro vyšetřovaná infocentra. Dále byla zhodnocena také nabídka a kvalita dopravních služeb na území Skandinávie. V závěru práce autorka navrhla zlepšující opatření pro české cestovní kanceláře a agentury.cs
dc.format66 s. (96 373 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectkulturacs
dc.subjectSkandináviecs
dc.titleCestovní ruch ve Skandinávii - Finsko, Švédsko, Norskocs
dc.title.alternativeTourism in Scandinavia - Finland, Sweden, Norwayen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedIn the presented bachelor thesis the author focused on tourism in Scandinavia. The aim of this thesis was to present this destination as a touristic attractive area for tourism. Within this paper, national culture and habits were discussed and also influence of culture on tourism structure was showed. By using qualitative research called mystery shopping was examined the quality of services in tourist information centers. Thanks to this research, the author could suggest recommendations for examined tourist information centers. Further the offer and quality of transport services in Scandinavia was evaluated. In the end of this thesis the author suggested improving arrangements for Czech travel agents.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedcultureen
dc.subject.translatedScandinaviaen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bp_vendula_jesslova.pdfPlný text práce1,57 MBAdobe PDFView/Open
Jesslova v.pdfPosudek vedoucího práce630,51 kBAdobe PDFView/Open
Jesslova o.PDFPosudek oponenta práce123,26 kBAdobe PDFView/Open
Jesslova ob..PDFPrůběh obhajoby práce91,97 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/7754

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.