Browsing by Author Eger, Ludvík

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 14 to 29 of 29 < previous 
Issue DateTitleAuthor(s)
2012Marketing na sociálních sítích jako inovace marketingu na internetuEger, Ludvík; Baslová, Taťána; Divišová, Michaela; Rudolfová, Eva
2018Metodické listy pro předměty doktorského studijního programu P6208 Ekonomika a management Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v PlzniDvořáková, Lilia; Basl, Josef; Cimler, Petr; Eger, Ludvík; Egerová, Dana; Gangur, Mikuláš; Jakubíková, Dagmar; Plevný, Miroslav; Pokrivčák, Ján; Preis, Jiří; Taušl Procházková, Petra; Vacek, Jiří; Toncarová, Helena
2015Perspectives of talent management: evidence from czech and slovak business organisationsEgerová, Dana; Lančarič, Drahoslav; Eger, Ludvík; Savov, Radovan
2018Recruitment through the use of corporate websites and social media – a case study: Association of Public Transport Companies in the Czech RepublicBoublíková, Lucie; Eger, Ludvík
2013Rozvoj lidí v organizaci a Lomingerův kompetenční modelEger, Ludvík
2018Social network Facebook and customer engagement: A pilot case study from the Czech RepublicEger, Ludvík; Egerová, Dana
2015Úvodní slovoEger, Ludvík
2012Úvodní slovoEger, Ludvík
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2014Úvodní slovoEger, Ludvík
2011Úvodní slovoEger, Ludvík
2017Úvodní slovoEger, Ludvík
2013Úvodní slovoEger, Ludvík
2015Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu České republikyPrantl, David; Eger, Ludvík
2016Výzkum pozice vybraných konkurenčních značekJandová, Lucie; Eger, Ludvík
2012Výzkum úspěšných implementací diverzity managementu v České republiceKrištofová, Zuzana; Eger, Ludvík