Log In
Browsing by Author Mičík, Michal
Jump to:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
or enter first few letters:
Sort by:
title
issue date
submit date
In order:
Ascending
Descending
Results/Page
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Authors/Record:
All
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Showing results 4 to 12 of 12
< previous
Issue Date
Title
Author(s)
2021
The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective
Eger, Ludvík
;
Komárková, Lenka
;
Egerová, Dana
;
Mičík, Michal
2018
Employer branding on social media and recruitment websites: symbolic traits of an ideal employer
Eger, Ludvík
;
Mičík, Michal
;
Řehoř, Petr
2012
Podpora prodeje v marketingové komunikaci firmy Hannah, a. s.
Mičík, Michal
2014
Projekt zvyšování výkonnosti firmy prostředky strategického řízení
Mičík, Michal
2014
Svět sociálních médií a možnosti jeho využití pro obchod
Mičík, Michal
2020
Trust Building and Fake News on Social Media from the Perspective of University Students from Four Visegrad Countries
Eger, Ludvík
;
Egerová, Dana
;
Mičík, Michal
;
Varga, Erika
;
Czeglédi, Csilla
;
Tomczyk, Lukasz
;
Sládkayová, Michaela
2019
The Use of the Facebook Social Network in Selected Czech Companies
Prantl, David
;
Mičík, Michal
2021
Using an eye tracker to optimise career websites as a communication channel with Generation Y
Mičík, Michal
;
Kunešová, Hana
2018
Využití online nástrojů pro talent management v podnikové praxi v ČR
Mičík, Michal