Přihlásit se
Prohlížení dle Název
Přejít na:
0-9
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
nebo zadejte několik prvních písmen:
Seřadit dle:
název
datum vydání
datum zaslání
Řazení:
vzestupně
sestupně
Výsledků na stránku
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Autorů na záznam:
Všechny
1
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
Zobrazují se výsledky 10218 až 10237 z 49312
< předchozí
další >
Datum vydání
Název
Autor
2007
Fast Filtering and Tone Mapping using Importance sampling
Tóth, Balázs
;
Szirmay-Kalos, László
2021
Fast FPGA-based serial receiver design
Urban, Ondřej
;
Georgiev, Vjačeslav
;
Zich, Jan
2006
Fast GPU-based normal map generation for simplified
Gumbau, Jesús
;
González, Carlos
;
Chover, Miguel
2001
Fast hybrid block- and pixel-recursive disparity analysis for real-time applications in immersive tele-conference scenarios
Kauff, Peter
;
Brandenburg, Nicole
;
Karl, Michael
;
Schreer, Oliver
2001
Fast hybrid block- and pixel-recursive disparity analysis for real-time applications in immersive tele-conference scenarios
Kauff, Peter
;
Brandenburg, Nicole
;
Karl, Michael
;
Schreer, Oliver
2008
Fast incident light field acquisition and rendering
Ihrke, Ivo
;
Stich, Timo
;
Gottschlich, Heiko
;
Magnor, Marcus
;
Seidel, Hans-Peter
2023
Fast Incremental Image Reconstruction with CNN-enhanced Poisson Interpolation
Erzar, Blaž
;
Lesar, Žiga
;
Marolt, Matija
2018
Fast indirect lighting approximations using the representative candidate line space
Keul, Kevin
;
Koß, Tilman
;
Müller, Stefan
2004
Fast instensity functions for soft and hard edged spotlights
Hast, Anders
;
Barrera, Tony
;
Bengtsson, Ewert
2013
Fast Interpolation and Approximation of Scattered Multidimensional and Dynamic Data Using Radial Basis Functions
Skala, Václav
2022
Fast MATLAB evaluation of nonlinear energies using FEM in 2D and 3D: Nodal elements
Moskovka, Alexej
;
Valdman, Jan
2002
Fast mesh rendering through efficient triangle strip generation
da Silva, Murilo Vicente Gonçalves
;
van Kaick, Oliver Matias
;
Pedrini, Hélio
2004
A fast method fo applying rigid transformations to volume data
Fischer, J.
;
del Río, A.
2006
Fast Near Phong-Quality Software Shading
Barrera, Tony
;
Hast, Anders
;
Bengtsson, Ewert
2013
Fast Normal Approximation of Point Clouds in Screen Space
Schiffner, Daniel
;
Ritter, Marcel
;
Benger, Werner
2009
Fast numeric calculation of massive conductor 3D magnetic field
Košek, Miloslav
;
Richter, Aleš
;
Truhlář, Martin
2013
Fast Oexpected(N) Algorithm for Finding Exact Maximum Distance in E2 Instead of O(N2) or O(N lgN)
Skala, Václav
1997
Fast opacity control in rendering of volumetric CT data
Csébfalvi, Balázs
;
Szirmay-Kalos, László
;
Márton, Gábor
1998
Fast penumbra calculation in ray tracing
Formella, Arno
;
Łukaszewski, Andrzej
2010
Fast phonetic/lexical searching in the archives of the czech holocaust testimonies: advancing towards the MALACH project visions
Psutka, Josef
;
Švec, Jan
;
Psutka, Josef V.
;
Vaněk, Jan
;
Pražák, Aleš
;
Šmídl, Luboš