Title: | Motivace jako dynamizující složka hudebního rozvoje dítěte |
Other Titles: | Motivation as a driving force of child´s musical development |
Authors: | Bohatá, Martina |
Advisor: | Slavíková, Marie |
Referee: | Feiferlíková, Romana |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10155 |
Keywords: | motivace;dítě;hudební rozvoj;hudební výuka;dynamizující složka |
Keywords in different language: | motivation;child;musical development;musical education;driving force |
Abstract: | Práce je zaměřená na motivaci k hudbě. Pojednává jak o teoretických, tak částečně o praktických možnostech. Hlavní otázkou bylo, do jaké míry má motivace souvislost s hudebností. V práci jsou uvedené možnosti hudebního rozvoje dítěte v jednotlivých etapách vývoje. Z tohoto shrnutí je patrná důležitost období předškolního a mladšího školního věku. |
Abstract in different language: | The thesis is focused on a motivation in music. It deals with theoretical and partly with practical possibilities. The main question was, to what degree was the motivation related to musicalness. In the thesis there are mentioned possibilities for a musical development of a child in particular periods of evolution. From this summary it is noticeable the importance of the period in a pre-school and younger school age. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - MB.pdf | Plný text práce | 2,14 MB | Adobe PDF | View/Open |
Bohata_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 707,32 kB | Adobe PDF | View/Open |
Bohata_posudek_BP_oponent_Feiferlikova.pdf | Posudek oponenta práce | 392,13 kB | Adobe PDF | View/Open |
prubeh_obhajoby_BP_Bohata.pdf | Průběh obhajoby práce | 164,93 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/10155
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.