Název: | Motivace jako dynamizující složka hudebního rozvoje dítěte |
Další názvy: | Motivation as a driving force of child´s musical development |
Autoři: | Bohatá, Martina |
Vedoucí práce/školitel: | Slavíková, Marie |
Oponent: | Feiferlíková, Romana |
Datum vydání: | 2013 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/10155 |
Klíčová slova: | motivace;dítě;hudební rozvoj;hudební výuka;dynamizující složka |
Klíčová slova v dalším jazyce: | motivation;child;musical development;musical education;driving force |
Abstrakt: | Práce je zaměřená na motivaci k hudbě. Pojednává jak o teoretických, tak částečně o praktických možnostech. Hlavní otázkou bylo, do jaké míry má motivace souvislost s hudebností. V práci jsou uvedené možnosti hudebního rozvoje dítěte v jednotlivých etapách vývoje. Z tohoto shrnutí je patrná důležitost období předškolního a mladšího školního věku. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The thesis is focused on a motivation in music. It deals with theoretical and partly with practical possibilities. The main question was, to what degree was the motivation related to musicalness. In the thesis there are mentioned possibilities for a musical development of a child in particular periods of evolution. From this summary it is noticeable the importance of the period in a pre-school and younger school age. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - MB.pdf | Plný text práce | 2,14 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bohata_hodnoceni_BP_vedouci_Slavikova.pdf | Posudek vedoucího práce | 707,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Bohata_posudek_BP_oponent_Feiferlikova.pdf | Posudek oponenta práce | 392,13 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
prubeh_obhajoby_BP_Bohata.pdf | Průběh obhajoby práce | 164,93 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/10155
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.