Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHurtová, Danušecs
dc.contributor.authorDvořáková, Janacs
dc.date.accepted2013-05-28cs
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:41Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:41Z
dc.date.issued2013cs
dc.date.submitted2013-04-26cs
dc.identifier43332cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10538
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá poslechem v hodinách anglického jazyka. Teoretická část se věnuje poslechu, druhům poslechu, roli učitele a druhy cvičení. V praktické části jsou porovnávány dvě nejpoužívanější učebnice - Project 3 a Project 4. Na závěr jsou uvedeny komentáře a výsledky výzkumu.cs
dc.format63 s. (87 976 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isoencs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectposlechcs
dc.subjectučebnice anglického jazyka pro ZŠcs
dc.subjectžáci 9. ročníkucs
dc.subjecttesty NIQEScs
dc.titlePoslech v učebnicích pro 2. stupeň základních školcs
dc.title.alternativeListening in textbooks for the lower secondary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.abstract-translatedIn this final work I deal with a topic of listening and listening comprehension at the lower secondary schools, especially fourteen or fifteen-year old pupils. The final work is divided into two basic parts - practical and theoretical. There are different subchapters connected with listening in the theoretical part. In these chapters, you can find a characterization of listening, what its importance in language learning is, the process of listening including the main stages, listening materials and which kinds of checking listening comprehension we know. Two subchapters deal with Framework Education Programme and Final Test NIQES for pupils at the end of lower secondary schools in the Czech Republic. Practical part derives from specialized publications which are connected with listening. There are showed two main textbooks that are used at the lower secondary schools and I try to find out if the authors of the books prepare pupils for the Final Tests NIQES and language life in general.en
dc.subject.translatedlisteningen
dc.subject.translatedtextbooks of englisch language for PSen
dc.subject.translated9th grades pupilen
dc.subject.translatedtests NIQESen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomova_prace_-_Jana_Dvorakova.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFView/Open
Dvorakova V.pdfPosudek vedoucího práce132,12 kBAdobe PDFView/Open
Dvorakova O.pdfPosudek oponenta práce102,53 kBAdobe PDFView/Open
Dvorakova P.pdfPrůběh obhajoby práce37,82 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10538

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.