Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorBálková, Marie
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:34Z
dc.date.available2012-01-11cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:34Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-27
dc.identifier49458
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10553
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá využitím příběhů v hodinách anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zabývá smyslem vyprávění jako nedílné součásti lidské komunikace, pak se soustředí na to, jak pracovat s příběhem, a jak jej správně vyprávět. Zaměřuje se především na rozvoj řečových dovedností, obsahuje aktivity, které učitel může využít, vlastní prezentaci a zdroj příběhů. Práce se soustředí také na vytváření příběhů společně se žáky. V praktické části se snažím zodpovědět výzkumné otázky, na základě dotazníkového šetření mezi učiteli anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Výsledky shrnují jejich zkušenosti s vyprávěním a názory na využití této techniky při výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy. Zejména se soustředí na rozvoj řečových dovedností, zaměření výuky s příběhem, způsoby využití příběhu a výhody a nevýhody této techniky.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvyprávěnícs
dc.subjectpříběhycs
dc.subjectřečové dovednostics
dc.subjectanglický jazykcs
dc.subject1. stupeň základní školycs
dc.titleVyužítí příběhů v angličtině na 1.stupni ZŠcs
dc.title.alternativeThe use of storytelling in English classes at primary school with a focus on developing speaking skillsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the use of narration in English classes at primary school. It is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with the value of narrative as an essential part of human communication, it focuses on how to work with the story and how to present it correctly. The work also concentrates on creating stories together with the pupils. The thesis focuses mainly on the development of language skills, contents activities that teacher can use, mentions presentation and source of stories. The practical part is answering research questions, based on a questionnaire survey among English teachers. Results summarize their experience with stories and their opinions about the use of this technique in English classes at primary schools. The research focuses on developing of language skills, various ways of teaching by using the story, advantages and disadvantages of this technique.en
dc.subject.translatedstorytellingen
dc.subject.translatedstoriesen
dc.subject.translatedlanguage skillsen
dc.subject.translatedenglishen
dc.subject.translated1st grade of primary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Balkova_DP_FINAL.pdfPlný text práce421,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balkova V.pdfPosudek vedoucího práce125,34 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balkova O.pdfPosudek oponenta práce164,95 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Balkova P.pdfPrůběh obhajoby práce39,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10553

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.