Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorHurtová, Danuše
dc.contributor.authorKöhnleinová, Iva
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T13:03:31Z-
dc.date.available2012-02-03cs
dc.date.available2014-02-06T13:03:31Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier49732
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10561
dc.description.abstractPráce se zabývá učebnicemi anglického jazyka používanými v 9. ročníku ZŠ z hlediska cvičení a aktivit podporujících rozvoj komunikativních dovedností žáků v perspektivě s očekávanými výstupy v oblasti prvního cizího jazyka na konci základního vzdělávání. Práce analyzuje 4 učebnice - Project 4, Project 4 - 3rd edition, Way to Win 9 a Challenges 3 - co se týče procentuálníh zastoupení a jednotlivých aktivit podporujícíh komunikaci. Nakonec práce srovnává všechny učebnice mezi sebou.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=49732-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectSERRcs
dc.subjectRVPcs
dc.subjectkomunikativní kompetencecs
dc.subjectkomunikativní aktivitycs
dc.subjectučebnice 9. ročníkcs
dc.titleRůzné způsoby podpory rozvíjení komunikačních dovedností v angličtině v učebnicích používaných na druhém stupni ZŠcs
dc.title.alternativeVarious ways of supporting developing communication skills in textbooks used in the upper primary educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis works deals with Englsih courses used in year 9 of elementary schools and examines their textbooks regarding proportion and types of communicative activities. The work analyses 3 the most used textbooks and , on contrast, one which is quite rare in the Czech Republic. At the end, all data are put together and books are compared among each other.en
dc.subject.translatedCEFRen
dc.subject.translatedspoken interactionen
dc.subject.translatedcommunicative competenceen
dc.subject.translatedcommunicativ activitiesen
dc.subject.translatedCLTen
dc.subject.translatedcontrolled and free practicesen
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KAN)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DP Kohnleinova Iva.pdfPlný text práce1,67 MBAdobe PDFView/Open
Kohenleinova V.pdfPosudek vedoucího práce130,8 kBAdobe PDFView/Open
Kohenleinova O.pdfPosudek oponenta práce166,53 kBAdobe PDFView/Open
Kohenleinova P.pdfPrůběh obhajoby práce39,98 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/10561

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.