Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka, Miloš
dc.contributor.authorRadváková, Věra
dc.contributor.refereeBína, Daniel
dc.contributor.refereeToman, Jaroslav
dc.date.accepted2013-02-01
dc.date.accessioned2014-05-30T11:39:01Z-
dc.date.available2009-09-01cs
dc.date.available2014-05-30T11:39:01Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2012-10-01
dc.identifier53918
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/10784
dc.description.abstractDisertační práce Interpretace textu na gymnáziu byla vypracována v rámci doktorského studijního programu Specializace v pedagogice, studijní obor Teorie vzdělávání v bohemistice. Předmětem zkoumání se stala interpretace textu jako metoda, která vede k porozumění čtenému textu. Cílem práce bylo posoudit všechny možnosti interpretace textů především v předmětu Český jazyk a literatura a zjistit, jaká je situace přímo ve vyučovacích hodinách na českých gymnáziích. Ve výzkumné části autorka ověřuje, do jaké míry jsou si učitelé vědomi zodpovědnosti, která směřuje ke čtenářské a informační gramotnosti žáků.cs
dc.format161 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinterpretace textucs
dc.subjectvyučovací metodacs
dc.subjectpedagogické kompetencecs
dc.subjectčtenářská gramotnostcs
dc.subjectinformační gramotnostcs
dc.titleInterpretace textu na gymnáziucs
dc.title.alternativeInterpretation of Texts in Czech Grammar Schoolsen
dc.typedisertační prácecs
dc.thesis.degree-namePh.D.cs
dc.thesis.degree-levelDoktorskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe PhD thesis named Interpretation of Texts in Czech Grammar Schools was written in pursuance of the curriculum The Specialisation in Pedagogy in the study program The Theory of Education in Czech Studies. The object of our research was the interpretation of texts as a method of reading comprehension. The autor took a close look at all the possibilities of interpretation of texts covered in classes of Czech grammar schools and tried to evaluate the current situation in this area. The research is focused on teachers' awareness of their responsibilities in respect to the reading and information literacy of students.en
dc.subject.translatedinterpretation of texten
dc.subject.translatedmethod of educationen
dc.subject.translatedpedagogic competencesen
dc.subject.translatedreading literacyen
dc.subject.translatedinformation literacyen
Vyskytuje se v kolekcích:Disertační práce / Dissertations (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Disertacni prace.pdfPlný text práce7,22 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
radvakova_zelenka.pdfPosudek vedoucího práce533,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
radvakova_bina_toman.pdfPosudek oponenta práce1,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
prubeh_obhajoby_radvakova.pdfPrůběh obhajoby práce157,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/10784

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.