Název: Memory Saving Technique for Space Subdivision Technique
Autoři: Skala, Václav
Citace zdrojového dokumentu: Machine Graphics and Vision. 1993, vol. 2, no. 3, p. 237-250.
Datum vydání: 1993
Typ dokumentu: article
článek
URI: http://hdl.handle.net/11025/11834
ISSN: 1230-0535
Klíčová slova: sledování paprsku;zrychlení;struktura dat;vykreslování;počítačová grafika;složitost algoritmů
Klíčová slova v dalším jazyce: ray tracing;acceleration;data structure;rendering;computer graphics;algorithm complexity
Abstrakt: The ray tracing technique is very often used for image synthesis because it gives the possibility to render specular objects. Many techniques have been developed for ray tracing acceleration, more or less sofisticated which, are generally speaking, not easy to implement. A simple method how to speed up primary and secondary ray tracing has been developed. The suggested method based on space subdivision method (not necessarily uniform) is convenient for scenes that consist of many small objects, resp. facets (for experiments only triangles can be used).
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (FAV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Skala_1993_Memory_Saving-MGV.pdfPlný text5,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11834

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.