Název: Ocean wave simulation by the mix of FFT and Perlin Noise
Autoři: Tian, Li
Citace zdrojového dokumentu: WSCG 2014: Poster Papers Proceedings: 22nd International Conference in Central Europeon Computer Graphics, Visualization and Computer Vision in co-operation with EUROGRAPHICS Association, p. 1-4.
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Václav Skala - UNION Agency
Typ dokumentu: konferenční příspěvek
conferenceObject
URI: http://wscg.zcu.cz/WSCG2014/!!_2014-Posters-Proceedings.pdf
http://hdl.handle.net/11025/11943
ISBN: 978-80-86943-72-5
Klíčová slova: oceánské vlnové spektrum;rychlá Fourierova transformace;Perlinův šum;počítačová simulace;graf otevřené scény
Klíčová slova v dalším jazyce: ocean wave spectrum;fast Fourier transform;Perlin noise;computer simulation;OpenSceneGraph
Abstrakt: For the application of ocean wave, a new height-field simulation method is proposed by the mix of FFT and Perlin Noise, and OpenSceneGraph (OSG) and VC++ 2008 are used to simulate realistic ocean wave. The method takes wind effects into consideration, and uses Philips model and Gauss random numbers to produce ocean wave spectrum, which is then transformed to wave height-field by FFT. Perlin Noise is overlaid to disturb the wave height to generate a vivid and random sea surface. Simulation results show the effectiveness of the proposed method.
Práva: © Václav Skala - Union Agency
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG 2014: Poster Papers Proceedings

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Tian.pdfPlný text700,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/11943

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.