Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSzachtová, Alena
dc.contributor.authorBaborová, Anna
dc.contributor.refereeKubíková, Kateřina
dc.date.accepted2014-05-21
dc.date.accessioned2015-03-25T09:21:54Z-
dc.date.available2012-12-12cs
dc.date.available2015-03-25T09:21:54Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-04
dc.identifier54578
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12027
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti učitelů v souvislosti s autoritou a kázní žáků ve třídě. V teoretické části je popsána profese učitele, zabývá se také otázkou kázně žáků, způsoby řešení nekázně a jejímu předcházení. Dále obsahuje rozbor autority učitele. V praktické části je prošetřena prostřednictvím dotazníků spokojenost učitelů. Z daných výsledků je sestaven návod, který by měl učitelům pomoci k udržení autority a kázně.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectprofese učitelecs
dc.subjectautoritacs
dc.subjectkázeň žákůcs
dc.subjectřešení nekázněcs
dc.subjectmotivacecs
dc.titleProfesní spokojenost pedagogů na ZŠ v souvislosti s autoritou učitele a kázní ve tříděcs
dc.title.alternativeProfessional satisfaction of teachers in primary schools in relation to the teacher's authority and discipline in the classroomen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra psychologiecs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the satisfaction of teachers in relation to the authority and discipline of pupils in the classroom. The theoretical part describes the teaching profession, personality, it also deals with the issue of discipline pupils, ways of dealing with indiscipline and its prevention. It also contains an analysis of the teacher's authority. The practical part is investigated through questionnaires satisfaction of teachers. Based on the results is compiled instruction that should help teachers to maintain authority and discipline.en
dc.subject.translatedteaching professionen
dc.subject.translatedauthoritaen
dc.subject.translateddiscipline of pupilsen
dc.subject.translateddealing with indisciplineen
dc.subject.translatedmotivationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP - Baborova.pdfPlný text práce1,43 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baborova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce306,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baborova - oponent.pdfPosudek oponenta práce366,7 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Baborova - prubeh obhajob.pdfPrůběh obhajoby práce96,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12027

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.