Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Szachtová, Alena | |
dc.contributor.author | Baborová, Anna | |
dc.contributor.referee | Kubíková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2014-05-21 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:21:54Z | - |
dc.date.available | 2012-12-12 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:21:54Z | - |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-04 | |
dc.identifier | 54578 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12027 | |
dc.description.abstract | Diplomová práce se zabývá problematikou spokojenosti učitelů v souvislosti s autoritou a kázní žáků ve třídě. V teoretické části je popsána profese učitele, zabývá se také otázkou kázně žáků, způsoby řešení nekázně a jejímu předcházení. Dále obsahuje rozbor autority učitele. V praktické části je prošetřena prostřednictvím dotazníků spokojenost učitelů. Z daných výsledků je sestaven návod, který by měl učitelům pomoci k udržení autority a kázně. | cs |
dc.format | 72 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | profese učitele | cs |
dc.subject | autorita | cs |
dc.subject | kázeň žáků | cs |
dc.subject | řešení nekázně | cs |
dc.subject | motivace | cs |
dc.title | Profesní spokojenost pedagogů na ZŠ v souvislosti s autoritou učitele a kázní ve třídě | cs |
dc.title.alternative | Professional satisfaction of teachers in primary schools in relation to the teacher's authority and discipline in the classroom | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Magisterský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro základní školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the satisfaction of teachers in relation to the authority and discipline of pupils in the classroom. The theoretical part describes the teaching profession, personality, it also deals with the issue of discipline pupils, ways of dealing with indiscipline and its prevention. It also contains an analysis of the teacher's authority. The practical part is investigated through questionnaires satisfaction of teachers. Based on the results is compiled instruction that should help teachers to maintain authority and discipline. | en |
dc.subject.translated | teaching profession | en |
dc.subject.translated | authorita | en |
dc.subject.translated | discipline of pupils | en |
dc.subject.translated | dealing with indiscipline | en |
dc.subject.translated | motivation | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP - Baborova.pdf | Plný text práce | 1,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Baborova - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 306,92 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Baborova - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 366,7 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Baborova - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 96,04 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12027
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.