Log In
Search
Search:
All of DSpace
Vysokoškolské kvalifikační práce / Theses
Fakulta pedagogická / Faculty of Education
Katedra pedagogiky / Department of Pedagogy
Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)
Diplomové práce / Theses (KPG)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Type
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 41 (Search time: 0.007 seconds).
previous
1
2
3
4
...
5
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2017
Využití metod dramatické výchovy v dětské skupině Javorová u dětí ve věku dva až tři roky
Chmelíková, Miroslava
2015
Metody dramatické výchovy v MŠ "Využití motivů příběhu pro děti s důrazem na osobnostní a sociální rozvoj"
Němejcová, Zuzana
2015
Využití hry v roli při práci s dětmi v MŠ Žlutice
Lorencová, Veronika
2018
Výuka vlastivědy metodami dramatické výchovy ve čtvrté třídě v Základní škole Sedlec
Havlíčková, Aneta
2014
Využití hry v roli při práci s dětmi v MŠ Žlutice
Lorencová, Veronika
2017
Dramatická výchova na 1. stupni ZŠ a její integrace do všech předmětů ve 3. ročníku na ZŠ v Lokti nad Ohří
Krejčí, Dagmar
2015
Školní drama jako prostředek výuky ve vzdělávací oblasti Člověk a jeho svět: Příchod věrozvěstů na Velkou Moravu
Šůhová, Tereza
2014
Týden s dramatickou výchovou v mateřské škole Starý Plzenec
Nováková, Eva
2017
Metody dramatické výchovy při práci s předsudky na 1. stupni základní školy Tmaň
Paterová, Tereza
2012
Dramatické aktivity v sociální práci s mládeží
Šebek, Jakub
search
in repository
in collection
navigation
DSpace at University of West Bohemia
browse
Communities and Collections
Authors
Titles
Keywords
Type
Author
2
Lorencová, Veronika
1
Brožová, Diana
1
Chmelíková, Miroslava
1
Ettlerová, Dagmar
.
next >
Subject
19
drama education
11
mateřská škola
9
drama
9
dramatic education
.
next >
Type
21
diplomová práce
20
bakalářská práce
Date issued
5
2022
5
2021
5
2020
6
2019
.
next >