Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorPřibáňová, Ilona
dc.contributor.refereeNachtmannová, Eva
dc.date.accepted2014-06-12
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:35Z
dc.date.available2016-04-25T22:10:04Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57684
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12603
dc.description.abstractTato práce se zabývá analýzou marketingového mixu konkrétní neziskové organizace. Hlavním cílem je tedy analýza marketingového mixu této organizace, které předchází vymezení pojmu nezisková organizace, popis konkrétní neziskové organizace, analýza její činnosti a financování. Po analýze marketingového mixu následuje analýza prostředí organizace, na jejímž základě je sestavena SWOT analýza. V závěru jsou navrhnuta zlepšující opatření jak marketingového mixu, tak opatření, která se marketingového mixu netýkají, avšak jejich zavedení může mít na organizaci pozitivní vliv.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnezisková organizacecs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleMarketingový mix neziskové organizace Pontoncs
dc.title.alternativeMarketing mix of non-profit organization Pontonen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the analysis of the marketing mix of a particular non-profit organization. Therefore, the main goal is the analysis of the marketing mix of this organization which is preceded by the definition of the term non-profit organization, description of the particular non-profit organization and analysis of its activities and financing. The analysis of the organization's environment follows the analysis of the marketing mix and then a SWOT analysis is created. The last part of the thesis suggests improvement measures regarding the marketing mix as well as measures which are not related to the marketing mix, but their introduction might have a positive influence on the organization.en
dc.title.otherMarketing mix of non-profit organization Pontonen
dc.subject.translatednon-profit organizationen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Marketingovy mix neziskove organizace Ponton_Pribanova Ilona.pdfPlný text práce1,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_V.pdfPosudek vedoucího práce552,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_O.pdfPosudek oponenta práce659,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pribanova_P.pdfPrůběh obhajoby práce165,85 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12603

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.