Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorChlopčík, Tomáš
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2014-06-10
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:41Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:41Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier57782
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12621
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá internetovou stránkou naminky.cz. První část obsahuje stručnou charakteristiku internetu a marketingu, úvod do problematiky marketingu na internetu a metodiku bodového hodnocení, která vychází z hodnocení využívaného agenturou WebTop100. Druhá část pak obsahuje představení hodnocené internetové prezentace, její bodové hodnocení a analýzy návštěvnosti, zdrojového kódu a využití sociálních sítí. Poslední část se zabývá návrhem marketingového plánu pro web naminky.cz zahrnující SWOT analýzu, navrhované kroky, jejich potenciální rizika a finanční stránku marketingového plánu.cs
dc.format58 s. (87 227 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.subjectmarketingový pláncs
dc.titleAnalýza konkrétní webové prezentacecs
dc.title.alternativeAnalysis of particular web presentationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on the webpage of naminky.cz. The first part includes briefly summarized characteristics of the internet and marketing, the introduction to internet marketing issues and the methodics of point score evaluation, which is based on the evaluation the agency WebTop100 uses. The second part then introduces the evaluated webpage, its point score evaluation and analyses of visitors, source code and social networks´ usage. The last part deals with the proposal of a marketing plan for the website of naminky.cz containing SWOT analysis, suggested steps, their potential risks and financial side of the marketing plan.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedevaluation of webpageen
dc.subject.translatedmarketing planen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_2014_CHLOPCIK.pdfPlný text práce2,34 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chlopcik_V.pdfPosudek vedoucího práce616,16 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
ChlopcikT_o.pdfPosudek oponenta práce640,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chlopcik_P.pdfPrůběh obhajoby práce164,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12621

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.