Název: Generace 55+ - spotřební chování v oblasti služeb cestovního ruchu a vývoj nových produktů pro tuto cílovou skupinu
Další názvy: Generation 55+ - consumer behavior in tourism services and development of new products for this target group
Autoři: Halíková, Petra
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř, Jan
Oponent: Kunešová, Hana
Datum vydání: 2014
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/12626
Klíčová slova: cestovní kancelář;cestovní ruch;dotazníkové šetření;senioři;zájezd
Klíčová slova v dalším jazyce: questionnaires;seniors;travel agency;tour;tourism
Abstrakt: Tato práce je zaměřená na analýzu spotřebního chování seniorů v cestovním ruchu. Téma bylo vybráno na základě rychle se zvětšujícího počtu zástupců této věkové kategorie ve spojení s cestovním ruchem. Cestovní ruch je považován za potenciální oblast dalšího rozvoje produktů pro seniory. Zmíněné pojmy jsou vysvětleny v teoretické části práce. Tato část se věnuje charakteristice cestovního ruchu, produktům v cestovním ruchu a seniorům. V praktické části se tato práce věnuje průzkumu spotřebního chování cílové skupiny prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných poznatků byly navrženy nové nebo zlepšené produkty v cestovním ruchu pro tuto věkovou skupinu. Výstupy z této práce mohou být realizovatelné u cestovních kanceláří, nebo přímo městem Plzeň. Tento výstup byl hlavním cílem bakalářské práce.
Abstrakt v dalším jazyce: The presented thesis is focused on the analysis of consumer behaviour in tourism services. The topic was chosen on the basis of growing number of representatives of this age category in connection with the tourism. The tourism is considered for a potential area of new product development for seniors. These theoretical concepts above are explained in the theoretical part of this work. This part is dedicated to the characteristic of tourism, tourism products and to seniors. The practical part this work is dedicated to the research of consumer behaviour of this target group through the questionnaires. On the basis of the findings new or improved products in the tourism area for this target group were projected. These outputs can be implemented by the travel agencies or directly by the city of Pilsen. This was the main output of this work.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_halikova.pdfPlný text práce1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halikova_V.pdfPosudek vedoucího práce643,19 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halikova_O.pdfPosudek oponenta práce577,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Halikova_P.pdfPrůběh obhajoby práce221,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12626

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.