Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorJuračková, Veronika
dc.contributor.refereeJaneček, Petr
dc.date.accepted2014-06-12
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:43Z
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12627
dc.description.abstractTéma této bakalářské práce zní "Marketingová strategie vybrané firmy". Práce vysvětluje postup tvorby marketingových strategií a význam jeho jednotlivých částí. Vybranou firmou je společnosti Trail Servis a.s., podnikající na trhu železničních staveb. Text klade důraz na marketingovou situační analýzu, která je pro vybranou firmu kompletně vypracována. Zvoleným postupem je vypracování PEST analýzy makroekonomického prostředí, Porterovy analýzy pěti konkurenčních sil a analýzy vnitřního prostředí firmy. Poznatky těchto rozborů shrnuje SWOT analýza, která dále poskytuje informační podklad matici TOWS. Na základě alternativních strategií matice TOWS jsou definovány konkrétní marketingové cíle a v závěru je doporučen návrh strategií, které by tyto cíle měly naplnit.cs
dc.format79 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová strategiecs
dc.subjectcílcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.titleMarketingová strategie vybrané firmycs
dc.title.alternativeMarketing strategy for a specific companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.embargo2019-04-25
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is "Marketing strategy for a specific company". The thesis describes the process of making marketing strategies and the purpose of each parts. The selected firm is Trail Servis a.s., operating within the railway constructions market. The core area of this thesis is company's situation analysis that is examined in detail. In order to make the situation analysis, the PEST analysis of macro environment together with Porter's five forces analysis and internal analysis are done too. All findings are summarized in SWOT analysis providing data for the TOWS matrix. This tool generates all possible strategic options. Based on that, marketing objectives for Trail Servis are defined and then new marketing strategy is suggested as a result of this thesis.en
dc.subject.translatedmarketing strategyen
dc.subject.translatedmarketing objectivesen
dc.subject.translatedsituation analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Veronika_Jurackova.pdfPlný text práce1,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
JurackovaV_v.pdfPosudek vedoucího práce638,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurackova_O.pdfPosudek oponenta práce611,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jurackova_P.pdfPrůběh obhajoby práce158,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12627

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.