Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorKrautwurmová, Nikol
dc.contributor.refereeJaneček, Petr
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:44Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:44Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58097
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12630
dc.description.abstractTato práce je zaměřena na analýzu nabídky služeb cestovní kanceláře. Cílem práce bylo navrhnout opatření vhodná pro zvýšení známosti a spokojenosti s kvalitou a nabídkou služeb cestovní kanceláře. Teoretická část poskytuje základ pro část praktickou. Zabývá se obecně službami, cestovním ruchem a marketingovou situační analýzou. Část praktická se zabývá analýzou nabídky služeb, marketingovou situační analýzou a dotazníkovým šetřením prováděným mezi zákazníky cestovní kanceláře. V rámci marketingové situační analýzy je mimo jiné srovnána nabídka konkurenčních cestovních kanceláří. Na závěr práce obsahuje navrhovaná doporučení zaměřená na webové stránky, propagaci a hodnocení kvality služeb. Tato doporučení by měla vést ke zvýšení známosti a spokojenosti s kvalitou a nabídkou služeb cestovní kanceláře.cs
dc.format79 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnabídka služebcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectcestovní kancelářcs
dc.subjectsituační analýzacs
dc.titleAnalýza nabídky služeb cestovní kancelářecs
dc.title.alternativeThe analysis of offer the travel agency servicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on the analysis of travel agency services. The main objective of the thesis was to propose appropriate measures to increase familiarity and satisfaction with quality and offer services of travel agencies. The theoretical part provides the basis theoretical knowledge for the practical part. It deals with general services, tourism and marketing situational analysis. The practical part analyzes the supply of services, the marketing situational analysis and a questionnaire survey, that is carried out among the customers of the travel agency. In the framework of marketing analysis is, inter alia, comparison of the offers of competitive travel agencies. At the conclusion the thesis contains the proposed recommendation aimed on website, promotion and evaluation of service quality. These recommendations should lead to an increase in familiarity and satisfaction with quality and offer services of travel agencies.en
dc.subject.translatedservicesen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedtravel agencyen
dc.subject.translatedsituational analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Krautwurmova.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krautwurmova N. - V.PDFPosudek vedoucího práce566,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krautwurmova N. - O.PDFPosudek oponenta práce630,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Krautwurmova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce186,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12630

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.