Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorLukešová, Tereza
dc.contributor.refereeHommerová, Dita
dc.date.accepted2014-06-05
dc.date.accessioned2015-03-25T09:27:44Z-
dc.date.available2013-10-25cs
dc.date.available2015-03-25T09:27:44Z-
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-25
dc.identifier58100
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/12631
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je nalezení nového segmentu zákazníků pro firmu Zahradnictví Hrdlička, s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje marketingovou komunikaci, segmentaci trhu a výběr cílového trhu. Praktická část analyzuje proces segmentace trhu a cílové skupiny. Praktická část práce je doplněna důležitými tabulkami a grafy, které ilustrují zkoumanou problematiku. Na základě výsledků jsem uvedla určitá doporučení firmě.cs
dc.format76 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectsegmentace trhucs
dc.subjectzákaznícics
dc.titleNalezení nového segmentu zákazníků pro firmu Zahradnictví Hrdličkacs
dc.title.alternativeFinding a new customer segment for company gardening Hrdličkaen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this thesis is Finding a new customer segment for company gardening Hrdlička, s.r.o. The paper is divided into two parts. The theoretical part describes marketing communication, market segmentation and target market selection. The practical part analyzes the proces od market segmentation and target groups. The practical part is supplemented by relevant tables and graphs that illustrate the explored issues. Based on the result I have made some recommnedations to a company.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedmarket segmentationen
dc.subject.translatedcustomeren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Lukesova.Tereza.pdfPlný text práce3,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova T. - V.PDFPosudek vedoucího práce553,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova T. - O.PDFPosudek oponenta práce573,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Lukesova prubeh.PDFPrůběh obhajoby práce193,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/12631

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.