Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Miňhová, Jana | |
dc.contributor.author | Kopecká, Michaela | |
dc.contributor.referee | Szachtová, Alena | |
dc.date.accepted | 2014-05-20 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-25T09:30:24Z | |
dc.date.available | 2013-06-10 | cs |
dc.date.available | 2015-03-25T09:30:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.date.submitted | 2014-04-15 | |
dc.identifier | 56596 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/12919 | |
dc.description.abstract | Tématem práce je syndrom vyhoření u učitelek mateřských škol. Teoretická část se zabývá charakteristikou syndromu vyhoření, jeho projevy, příčinami a prevencí. Praktická část obsahuje přehledovou studii na podobné téma a vlastní výzkum, jehož cílem bylo zjistit míru syndromu vyhoření u učitelek tří mateřských škol v PLzni a vliv jejich sebehodnocení na výskyt tohoto syndromu. | cs |
dc.format | 58 s. (89 465 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | syndrom vyhoření | cs |
dc.subject | sebehodnocení | cs |
dc.subject | učitelky v mateřské školce | cs |
dc.title | Syndrom vyhoření učitelek MŠ jako jeden z faktorů neurotičnosti předškolních dětí | cs |
dc.title.alternative | Burnout syndrome of kindergarden teachers | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra psychologie | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The subject of this work is burnout syndrome of kindergarden teachers.Theoretical part is divided into six chapters, which contains burnout syndrome characteristics, symptoms and causes.Research part contains burnout syndrome research compendium and my own research. The aim of the research was to find out, how much are kindergarden teachers from three Pilsen kindergadens affected by burnout syndrome and find out the influence of their self-assessment to level of this syndrome. | en |
dc.subject.translated | burnout syndrome | en |
dc.subject.translated | self-assessment | en |
dc.subject.translated | kindergarden teachers | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP Michaela Kopecka.pdf | Plný text práce | 620,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 351,11 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 282,54 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Kopecka - prubeh obhajob.pdf | Průběh obhajoby práce | 113,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/12919
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.