Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorHauerová, Hana
dc.date.accepted2014-05-19
dc.date.accessioned2015-03-25T09:31:18Z
dc.date.available2013-06-05cs
dc.date.available2015-03-25T09:31:18Z
dc.date.issued2014
dc.date.submitted2014-04-14
dc.identifier56251
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/13025
dc.description.abstractBakalářská práce s názvem Využití pohádek pro rozvoj předmatematických dovedností v MŠ je řazena do tří částí. První teoretická část se zabývá pohádkou, jejím vznikem, klasifikací a možným využitím v mateřské škole. Druhá část je metodologická, ve které jsou stanoveny cíle experimentu, použité metody, podmínky a příprava experimentu a kritéria hodnocení. Třetí část je praktická, věnovaná výzkumu. Obsahuje konkrétní aktivity k pohádkám, které byly prakticky realizovány v prostředí mateřské školy.cs
dc.format98 s. (19 932 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpohádkacs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředmatematické dovednostics
dc.subjectexperimentcs
dc.titleVyužití pohádek pro rozvoj předmatematických dovedností v MŠcs
dc.title.alternativeUse fairy tales for the development before mathematical skills in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra matematiky, fyziky a technické výchovycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccess
dc.description.abstract-translatedMy bachelor's work topic is "Use fairy tales for the development before mathematical skills in kindergarten." It is divided into three parts. The first is theoretical and deals with defining terms such as fairy tale, its origins, classification and possible use in kindergarten. Second part is methodological. This section introduces the targets of the experiment, used methods and criterions of the evaluation. The third part is practical, dedicated to research. It includes specific activities for fairytales, which were practically implemented in kindergarten.en
dc.subject.translatedfairytaleen
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedbefore mathematical skillsen
dc.subject.translatedexperimenten
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska prace - Hana Hauerova.pdfPlný text práce3,42 MBAdobe PDFView/Open
Hauerova - hodn..pdfPosudek vedoucího práce123,55 kBAdobe PDFView/Open
XIX. Oponentni posudek bakalarske prace_ Hauerova.pdfPosudek oponenta práce40,16 kBAdobe PDFView/Open
Hauerova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce72,6 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/13025

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.